Tässä kun on pari kertaa liukkaalla kaatunut nojapyörällä, niin tilleri on ottanut hieman iskua ja vääntynyt. Tämän toki olen saanut suoritettua, mutta olen harkinnut ohjauksen vaihtoa open cockpit/aerosteer malliin. Pyöränä nazca gaucho ja vaihtajana kiertovaihtaja. Riittäisikö pelkkä ohjauksen vaihtoa vai pitäisikö vaihtaja myös vaihtaa?
Jos tykkää kiertovaihtajasta nii mitäpä sitä vaihtelemaan. Vaijerien pituus saattaa loppua kesken
Jukka
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 25 Marras 2017, 10:32
Kirjoittaja Premnas
Jos vaijerin pituus loppuu kesken, kävisikö tandemin vaihdevaijeri (eikös se ole pitempi)?
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 25 Marras 2017, 12:08
Kirjoittaja samuel
Mulla on Nopsillassa karvan auki kolme metriä vaijeria Nexus 7ssa, tarttis vähän lyhentää.
Kuori isän varastoista, vaijeri metritavarana autotarvikeliikkeestä.
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 25 Marras 2017, 12:26
Kirjoittaja PW
Luulis ett levee open cocpit tanko ottaa enemmän iskua kaatuessa ku kapea tillermallinen
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 25 Marras 2017, 12:37
Kirjoittaja Saukki
PW kirjoitti:
Luulis ett levee open cocpit tanko ottaa enemmän iskua kaatuessa ku kapea tillermallinen
Joo niin ottaa. Tässä todiste:
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 25 Marras 2017, 21:22
Kirjoittaja Wacky
Saukki kirjoitti:
PW kirjoitti:
Luulis ett levee open cocpit tanko ottaa enemmän iskua kaatuessa ku kapea tillermallinen
Joo niin ottaa. Tässä todiste:
Oma kokemus on että tillerikin ottaa osumaa kaatumisista, mutta ei välttis ihan yhtä paljon ja todella kapealla ohjaustangolla voi jopa säästyä kokonaan.
Re: Ohjauksen vaihtaminen
Lähetetty: 26 Marras 2017, 07:27
Kirjoittaja jviirret
Sitte särkyy jotakin muuta, mikä nyt milloinkin ensimmäisenä maahan osuu eikä ole suunniteltu sellaista kestämään...