Spectri (SpecBike tadpole trike) ja Arcus II-kangaskate

Täällä voit keskustella eri pyörämalleista tai kysyä vaikka neuvoa, jos valinta tuottaa vaikeuksia.

Tämä on mielenkiintoinen hanke...

ei

1
3%

kyllä

22
69%

ehkä

6
19%

en halua vastata

3
9%
 
Ääniä yhteensä: 32

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja Arcus II-kangaskate

Viesti Kirjoittaja janx »

Taidanpa kuitenkin laittaa nuo nivelvarret uusiksi (ainakin pienimmät). Tänään kehitetyn sanoihin perustuvan kokojärjestelmän mukaan ilmaistuna: siansilmät (M6) lehmänsilmiin (M8), mutta onko häränsilmä (M10) jo ylimitoitusta? Pitänee etsiä joku järkevä myyntipaikka PK-seudulta.

Edit: Jos siis ajatellaan kantavuuden kannalta, tällaisenaan osa noista nivelvarsista vääntyi ed. omistajan alla.

Spectri_etujousitus.JPG

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1230
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Re: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja Arcus II-kangaskate

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Tai sit koitat saada pyörän ajoon ja korjaat vasta jos jotain hajoo :)

Sitä vääntymistä ei huomannut ennen kun vasta illalla eli mistään katastrofaalisesti leviämisestä ei ollut kyse. Sinut tuntien, ajat luultavasti varovammin kuin minä eli voi olla, että mitään ongelmaa ei edes tule :wink:

T. Entinen omistaja

Markus Heikkilä

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja Arcus II-kangaskate

Viesti Kirjoittaja janx »

Pyörä ei olekaan enää tulossa ensisijaisesti mun ajoon, joten varmuuskerroin pitää nyt olla toinen.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja Arcus II-kangaskate

Viesti Kirjoittaja janx »

janx kirjoitti: 04 Maalis 2024, 16:16

Pyörä ei olekaan enää tulossa ensisijaisesti mun ajoon, joten varmuuskerroin pitää nyt olla toinen.

Ja tietysti minä joudun tästä ajamaan lastentaudit pois. Pyörässä on muutama kustomoitu ratkaisu (levyjarrut, etukiekkojen riputus, penkki, ohjaus...), joten lienee parempi ajaa vähän rajummin niitä lastentauteja ulos.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin