Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1230
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Olisko jollakulla PK-seudulla sähköistetty trike jonka saisi säädettyä 158-senttiselle naisihmiselle sopivaksi ja suostuisi lainaamaan sitä Yaanalle Porvoon Lowriden ajaksi (6.7.-9.7. viikonloppu)?

Miedän perheen nojapyöräkilometrit on jäänyt vähäisiksi tänä kesänä ja Yaana epäilee kykyään pysyä muun porukan matkassa, varsinkin kunon kinnerreitä ja sähköt alkaa olla enempi sääntö kuin poikkeus.

Markus Heikkilä

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5024
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja tm »

Eikös Yaana ole ryhmän vetäjä -> muun porukan syytä sopeuttaa vauhtinsa hänen mukaansa, että saa nauttia opastetusta reitistä .

Itse alan olla luomukinnerin kanssa helisemässä, jos kaikilla muilla (ja etenkin vetäjällä) on sähköpelit... tämän vuoden kilsat Questilla mitättömät. Onneksi Alastarossa saa kerrytettyä ajoa vähän lisää.

Anni
Viestit: 135
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:55

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja Anni »

Jos ei sähkökolmipyörää ole saatavilla lainaan, niin tällainen vetoköysikin voisi olla hyvä vaihtoehto, olen tuollaisella lasta hinannut jopa 60 kilsaa… Eli vaikkapa loppumatkalle hinaukseen. Taisi lukea että jopa 225 kiloa voi hinata. Mulla tuollainen tosiaan on, mutta kun en itse osallistu, niin mun joukossa sinänsä ei kulje, toki voin sen postittaakin.

Tai jos tuollaisen ostaa, mä voin ostaa sen sitten itselleni, aina välissä olis tarvetta toisellekin. :)

https://www.addnature.fi/shotgun-vetoko ... _MQAvD_BwE

Härmäpyörä 2013 muutaman kuukauden
ICE Adventure 12.8.2016 ->
Nazca Paseo 13.9.2021 ->

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja janx »

Spektri on vielä vähän lastentautinen rakennussarja. Toimivat sähköt siinä on, mutta niiden asentaminen (erityisesti akun) on kesken. Ketjuputket ja lokarit puuttuu. Mitähän muuta. En osaa luvata sitä ajokuntoon Lowrideen. Eikä kyllä mahdu kahta pyörää autoonkaan, mutta ei kait se liene ongelma.

Periaatteessa, jos sen saa ajoon, niin saisihan siitä näinkin lastentaudit ajettua ulos. :wink:

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja samuel »

Mulla on 8mm kumiköyttä useampi metri, saa lainaan testausta varten

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Polkumies
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 824
Liittynyt: 09 Helmi 2020, 21:40
Paikkakunta: Vantaa

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja Polkumies »

Mulla olisi pappamallinen tadpole sähköillä ilman ketjua, takapakkaa ja ulkokumeja. Pitäisi vain hankkia osat ja asentaa. Jos sen ehtisin laittaa ajokuntoon niin sitä saisi lainata ainakin noutamalla Tuusulasta. En näillä näkymin itse ehdi osallistua.

Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1230
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Mitä tarkottaa "pappamallinen"? Noudon pitäisi onnistua, jos ei muuten niin ajamalla Tuusulasta Porvooseen :) Mallista riippuen Yaanan mittaan säädetty trike menee farmariauton perään yleensä.

Markus Heikkilä

Polkumies
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 824
Liittynyt: 09 Helmi 2020, 21:40
Paikkakunta: Vantaa

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja Polkumies »

Anthrotech trike, ei kovin sporttinen, nojakulma loivimmillaan n. 60°. Bafang BBSHD ja n. 800Wh akku. Pitää vielä kokeilla, kuinka lyhyeksi se säätyy, mutta veikkaisin että säätövara riittää. Runko ei tosin säätämällä lyhene, vaan etupuomi säilyy sen mittaisena kuin on ja poljinkeskiö liukuu sitä pitkin.

En siis uskalla luvata, että ehdin saada sen ajokuntoon, mutta se on mahdollisuus.

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1510
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja ajou »

Mun nelipyörä on vapaana ja lainattavissa. Tupla akut, nillä pääsee yli 100 km reilusti ;-) Kuva
Saa säädettyä Jaanan kokoon.
Siis se Jouta Quad.

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
01 Flevotrike/bike - 03 TW Bent - 05 DIY trike - 13 ICE Adventure - 14 ICE Sprint (Arcus I) - 20 Azub Tricon GR ja Veltop-kate - 21 ICE Sprint X Tour - 22 Jouta Quad (Arcus II)

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
yaana
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 671
Liittynyt: 07 Kesä 2015, 18:01
Paikkakunta: Porvoo

Re: Porvoon Lowrideen sähkötrike lainaan?

Viesti Kirjoittaja yaana »

Mä lainaan tuon Ajoun Joutan :)

Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015

Vastaa Viestiin