Hyvää (Viron) juhannusta.
Haku löysi 5943 tulosta
- 24 Kesä 2026, 07:12
- Keskustelualue: Matkakertomukset ja reittivinkit
- Aihe: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu
- Vastaukset: 11
- Luettu: 30642
- 23 Kesä 2026, 15:27
- Keskustelualue: Matkakertomukset ja reittivinkit
- Aihe: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu
- Vastaukset: 11
- Luettu: 30642
Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu
Satamassa ja Keilassa syömässä
- 22 Kesä 2026, 17:51
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Navigointi pyörällä
- Vastaukset: 122
- Luettu: 122092
Re: Navigointi pyörällä
Kuinka hyvin Tomtom käyttää pyöräilyyn tarkoitettuja reittejä navigointiin? Ja sellaisia teitä, joissa ei mene ajorata vieressä.
- 22 Kesä 2026, 17:45
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1684
Re: Uusia tuulia 2026
Taisi joku vain irvailla. Fixed single tarkoittaa fixipolkupyörää.
Juu, sopii hyvin keskittyä pyöräilyn edistämiseen.
- 21 Kesä 2026, 18:26
- Keskustelualue: Nojapyöräkokoontumiset
- Aihe: Ecotrip-tyyppinen retki Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - suunnittelu
- Vastaukset: 49
- Luettu: 493876
Re: Ecotrip-tyyppinen retki Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - suunnittelu
Ekassa viestissä on zipattuna gpx-filet.
Tässä erillisenä.
- 21 Kesä 2026, 14:40
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Navigointi pyörällä
- Vastaukset: 122
- Luettu: 122092
Re: Navigointi pyörällä
Älylaseilla navigointia. Ei tosin kannata ilmeisesti katsoa esim. luottokorttejaan.
https://www.facebook.com/share/v/1CWX68Y8N5/
- 20 Kesä 2026, 09:26
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1684
Re: Uusia tuulia 2026
Jos haluaa vaan porukkaa pyöräilemään, ei sinkut -termi silloin toimi. Vaikutus on täysin ...
- 19 Kesä 2026, 21:01
- Keskustelualue: Päiväkirjat
- Aihe: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"
- Vastaukset: 161
- Luettu: 518253
Re: Nazca Paseo SWB 20/26 -
Mulla on 2-litraisessa Avensiksessa noin saman verran täysillä bonuksilla ja osakaskolla. ![]()
- 19 Kesä 2026, 19:05
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1684
Re: Uusia tuulia 2026
Kannattaa laittaa ihan linkki aina myös tänne. Muuten jokainen joutuu erikseen etsimään. https://www.facebook.com/groups/cyclingfinland/
Myös kellonaika.
- 18 Kesä 2026, 21:57
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tietämyskanta kinnereistä - Velomobile Knowledge
- Vastaukset: 1
- Luettu: 587
Tietämyskanta kinnereistä - Velomobile Knowledge
Törmäsin tällaiseen tietämyskantaan ihan vahingossa:
Velomobile Knowledge
https://cmoder.gitlab.io/velomobil-grun ... ledge.html
Mm. mielenkiintoisia tilastoja.
- 18 Kesä 2026, 21:26
- Keskustelualue: Päiväkirjat
- Aihe: Spectri - Specbiken comfort trike 20/20/26 täysjoustolla
- Vastaukset: 31
- Luettu: 23928
Re: Spectri - Specbiken comfort trike 20/20/26 täysjoustolla
Kennot 40 kpl 76,40 € (mutta yli 100 kun osti, sai alennusta)
BMS noin 25 €
Kutistemuovia
Silikonimattoa
Nikkelinauhalevyä
Kapton-teippiä
...
Pistehitsauslaitteen saa noin 200 eurolla. Itsellä käytössä Sunkko 709AD.
https://www.youtube.com/watch?v ...
- 18 Kesä 2026, 20:47
- Keskustelualue: Nojapyörän valinta
- Aihe: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja kangaskate
- Vastaukset: 893
- Luettu: 779018
Re: Spectri (SpecBike tadpole trike) ja kangaskate
Katteettomia lupauksia...
No ei tämänkään laitteen kate etene. Samat syyt kuin toisaalla.
- 18 Kesä 2026, 19:48
- Keskustelualue: Palautetta sivustosta
- Aihe: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
- Vastaukset: 7
- Luettu: 225
Re: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
Php:llä tehty foorumi internetissä on kuin Mooseksen aikainen kivitaulu (jossa on hyvätkin puolet), joka kilpailee tässä viidakossa...
- 18 Kesä 2026, 17:37
- Keskustelualue: Palautetta sivustosta
- Aihe: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
- Vastaukset: 7
- Luettu: 225
Re: Älypuhelinystävällisempi ulkoasu hakusessa
Jos käyttökokemusta ei kännykälle paranna, sitä ei tarvitse kohta tehdä ollenkaan, kun ei ole mitään ylläpidettävää. Muut alusta on valovuosia edellä...
- 18 Kesä 2026, 17:26
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1684
Re: Uusia tuulia 2026
Ja tämän ketjun ryhmän tapaamiset ovat ilmeisesti englanniksi, koska kaikki eivät puhu suomenkieltä Suomessakaan. Se voisi ehkä olla hyvä mainita.