Lienee pieni kulmavaihde haarukan ja stemmin välissä. Tankoa ilmeisesti on käytetty kuten rattia- pyöritetty.
Haku löysi 2032 tulosta
- 26 Kesä 2026, 12:50
- Keskustelualue: Linkkivinkit
- Aihe: Maailman nojapyöräpäivä 7.7.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1037869
- 23 Kesä 2026, 02:22
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Renkaiden täyttäminen kompuralla
- Vastaukset: 9
- Luettu: 333
Re: Renkaiden täyttäminen kompuralla
Ihan tavallinen auton venttiili toimii, kun laittaa sen sisään 8/4mm letkunpätkän tiivisteeksi. Siis autonrenkaan täyttöpistooliin liitettynä.
Mä kylläkin tykkään itsekin mieluummin ns "jalkapumpusta" fillarimittakaavan renkaissa.
- 21 Kesä 2026, 13:11
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1686
Re: Uusia tuulia 2026
Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. ![]()
Mut tää on niin tätä kun ei enää tiedä mitä kieltä puhutaan. Jokapaikaan kun tunnetaan vieraskielisiä lyhennemongerruksia niin hukassa ollaan.
Huoh.
- 20 Kesä 2026, 12:26
- Keskustelualue: Off-Topic
- Aihe: 3D-tulostus
- Vastaukset: 121
- Luettu: 173237
Re: 3D-tulostus
Hienot pullotelineet! Onko niissä joku joustava elementti joka puristaa pulloa, etteivät ne heilu ja hypi pois kyydistä?
- 19 Kesä 2026, 15:05
- Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
- Aihe: Laakeriongelma MXUS xf19c moottorissa
- Vastaukset: 1
- Luettu: 524
Re: Laakeriongelma MXUS xf19c moottorissa
Mikäli tarvitset ulkopuolista pientä ulosvetäjää voin tuoda Alastarolle, mikäli todennäköinen ajeluni sinne suunnalle toteutuu.
Laita nyt ainakin kuva ja vähän mittoja. Ilman kokemusta kyseisestä navasta on todella hankala antaa ohjeita ...
- 18 Kesä 2026, 16:41
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Uusia tuulia 2026
- Vastaukset: 20
- Luettu: 1686
Re: Uusia tuulia 2026
Irl.
Omg.
Wtf.
Etc.
Huoh.
heippa suomenkieli.
Rip.
- 06 Kesä 2026, 17:41
- Keskustelualue: Myydään, ostetaan ja vaihdetaan
- Aihe: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2837
Re: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
Perästä varmaankin kuuluu jos näin käy. :D
Tuossa jorin piirustuksessa ketju ura..ja koko rissa on kovin kapea. Ainakin milli ...
- 04 Kesä 2026, 17:52
- Keskustelualue: Myydään, ostetaan ja vaihdetaan
- Aihe: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2837
Re: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
Tuo mun tekele on hyvinkin siro tuohon piirustuksen rullaan verrattuna. Vain yhdellä laakerilla ja 2mm poskilevyillä. Mutta paluupuolelle sen pitäisi riittää.
Ei ole itsellä akuuttia tarvetta tällä hetkellä, niin voin luopua mikäli tuollainen kelpaa.
- 04 Kesä 2026, 11:05
- Keskustelualue: Myydään, ostetaan ja vaihdetaan
- Aihe: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2837
Re: Ostetaan: Ohjainrulla ketjun paluupuolelle
Ei ollut kuin 40mm akselia..
6mm laakerin silmä.
Tehty vähän fiiliksellä niin pieniä heitoja löytyy, mutta toimii vaihteellisella ketjulla.
- 24 Touko 2026, 12:47
- Keskustelualue: Off-Topic
- Aihe: 3D-tulostus
- Vastaukset: 121
- Luettu: 173237
Re: 3D-tulostus
- 19 Touko 2026, 00:46
- Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
- Aihe: Erikoistyökalut
- Vastaukset: 13
- Luettu: 58560
Re: Erikoistyökalut
Laita vain kuvia pyöristä.
- 12 Touko 2026, 22:54
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Renkaat
- Vastaukset: 1154
- Luettu: 555191
Re: Renkaat
Tämmönen löytyi 32 millisenä. Luulisi sopivan ja ei ole ihan niin ronkeli epätasaisuuksille kuin 28mm.
- 12 Touko 2026, 10:51
- Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
- Aihe: Erikoistyökalut
- Vastaukset: 13
- Luettu: 58560
Re: Erikoistyökalut
Rauha nallelle.
Kiitollisia saadaan olla siitä kaikesta mitä hän meille kaikille täällä jakoi.
- 05 Touko 2026, 13:20
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Ketjut ja voitelu
- Vastaukset: 166
- Luettu: 142965
Re: Ketjut ja voitelu
Rahastusta nuo brändätyt tuotteet. Saa hyvää tavaraa halvalla kun keittää itse.
Kiinasta saa tilattua kivoja pikkusatseja teflonihippuja parafiinin joukkoon. ![]()
- 02 Touko 2026, 00:03
- Keskustelualue: Off-Topic
- Aihe: Kolesterolilääkkeet ja muuta terveyshöpinää
- Vastaukset: 308
- Luettu: 207582
Re: Kolesterolilääkkeet ja muuta terveyshöpinää
![]()
Kiitos vilijami päivän makeimmista nauruista!
![]()