Ajattelin tulla kertoilemaan kinnerituntemuksiani ja kysymään hieman kokeneemmilta.
Olen käyttänyt kaksipyöräistä nojapyörää (Nazca Fuego), jonka selkääsäästävästä ajoasennosta olen nauttinut jo vuosia. Olen riemuinnut siitä, että nelituntisen lenkin päätteeksi selkäni on edelleen vailla ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 27 Kesä 2026, 20:38
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: df-kinnerin heitteleminen kovemmilla nopeuksilla
- Vastaukset: 1
- Luettu: 82