Ajaessa huomaan, että kun tasaisella laskee tassut irti stongasta, niin vasen kahva meinaa alkaa täristää ja pyörä ohjautuu kulkusuunnassa oikealle. Edestä katsottuna näyttää, että camber on pielessä tässä täristävässä renkaassa.
Kysymys kuuluu, että mitä korjataan? Auraus on mitan mukaan "ok"; nyt epäilyttää tuo toisen renkaan camber.
Vai pidetäänkö jatkossakin vain stongasta kiinni?


 . Sanoisin, että purkamalla, hitsaamalla kannakekorvan alareikä umpeen ja tekemällä uusi reikä millin, pari (mitan mukaan, tietysti) ulommaksi, tilanne korjaantuisi. Kuitenkin kokonaisuutena tuo on niin hyvä kuin tolla rahalla voi olla ja omiin tarpeisiin enemmän kuin hyvä, että ei kai siinä muuta kuin kowaa ajoa
. Sanoisin, että purkamalla, hitsaamalla kannakekorvan alareikä umpeen ja tekemällä uusi reikä millin, pari (mitan mukaan, tietysti) ulommaksi, tilanne korjaantuisi. Kuitenkin kokonaisuutena tuo on niin hyvä kuin tolla rahalla voi olla ja omiin tarpeisiin enemmän kuin hyvä, että ei kai siinä muuta kuin kowaa ajoa   .
.
 Ei mun kaksipyöräiset noin ole tehnyt.  Kiertyväkettinkisessä oli vielä hyvin pysty ohjauskulma, mutta kyllä sillä hyvin ajeli ilman käsiä.
  Ei mun kaksipyöräiset noin ole tehnyt.  Kiertyväkettinkisessä oli vielä hyvin pysty ohjauskulma, mutta kyllä sillä hyvin ajeli ilman käsiä.
 .
.