Sisäkumin paikkausliima

Täällä nojapyöräilijät voivat keskustella pystypyöräilystä.
ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 701
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Sisäkumin paikkausliima

Viesti Kirjoittaja ki »

Mulla on pari vanhaa avaamatonta sisäkumin paikkausliimaa. Mahtaako sailyä pitkään avaamattomana vai kannattaako vaan käyttää muuhun liimaamiseen. Pitäisi varmaan kayttää aina jo valmiiksi avatut liimat ensimmäisenä

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2002
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Sisäkumin paikkausliima

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

ki kirjoitti:

Mulla on pari vanhaa avaamatonta sisäkumin paikkausliimaa. Mahtaako sailyä pitkään avaamattomana vai kannattaako vaan käyttää muuhun liimaamiseen. Pitäisi varmaan kayttää aina jo valmiiksi avatut liimat ensimmäisenä

Avaamaton liimatuubi säilyy hamaan ikuisuuteen asti, mutta avatusta haihtuu liuotin ennen pitkää. Avatut tuubit ovat ensi vuonna kuivia eikä niillä saa enää reikää paikatuksi...

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Sisäkumin paikkausliima

Viesti Kirjoittaja PW »

Jos tulee tuubista ulos ni onnistuu liimaus.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 701
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: Sisäkumin paikkausliima

Viesti Kirjoittaja ki »

ajarmala kirjoitti:
ki kirjoitti:

Mulla on pari vanhaa avaamatonta sisäkumin paikkausliimaa. Mahtaako sailyä pitkään avaamattomana vai kannattaako vaan käyttää muuhun liimaamiseen. Pitäisi varmaan kayttää aina jo valmiiksi avatut liimat ensimmäisenä

Avaamaton liimatuubi säilyy hamaan ikuisuuteen asti, mutta avatusta haihtuu liuotin ennen pitkää. Avatut tuubit ovat ensi vuonna kuivia eikä niillä saa enää reikää paikatuksi...

hammastahnat sailyy jotain puoli vuotta siitä kun ne avataan
Mutta hammastahnoissa on viimeksi käyttöpäivä. Vahan eri tuote kyllä kun Liima.
Mulla on nokkakärryn kumit rikki. Voikohan tai kannattaako niitä paikata vai vaihtaako vaan. Miten kumit edes saa irrotettua?

Vastaa Viestiin