Quest integroituu Imatralle

Haluatko jakaa Sinun omia kokemuksiasi/näkymyksiäsi nojapyöräilystä?
ajarmala
Sisällöntuottaja
Viesti:

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

PW kirjoitti: 30 Touko 2021, 23:11

IMG_20210524_120919.jpg
Tein ite ja säästin 😎 menestystä kaikille nojailijaehokkaille! :mrgreen:

Miten tuota mainosta nyt oikein luetaan? Onko numerosi 2 vai 11 vai 211?

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

ajarmala kirjoitti: 31 Touko 2021, 17:40
PW kirjoitti: 30 Touko 2021, 23:11

IMG_20210524_120919.jpg
Tein ite ja säästin 😎 menestystä kaikille nojailijaehokkaille! :mrgreen:

Miten tuota mainosta nyt oikein luetaan? Onko numerosi 2 vai 11 vai 211?

Siinä on kaikkien Imatran Vihreiden ehdokkaiden numerot 2-11. Yksi kaikkien puolesta, itse olen se vihoviimeinen :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

Pyörä seiso kolme viikkoo venehallissa kun seilattiin Saimaata. Eilen kotisatamaan ja kinnerillä kotiin, jalat vähän muistutteli polkemattomuudesta ekaa mäkeä noustessa mutta ei sen kummempaa muistutusta ainakaan vielä.
Koko kesän ajot oon ajanu yhellä jarrulla ku ei oo viittiny/kerinny korjata toista laahaavaa jarrua. Kaikkeen tottuu, kuten ennakointiin ohjauksella ku vaan toinen sivujarru pelaa :mrgreen:

Petri

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

Tänään sateessa rannasta kotiin. Kauheen usein en oo tällä sateessa ajanu. Flevokatto oli päällä mutta sehän ei peitä koko aukkoa, sivuilta tulee pisaraa sisään. Samoin keulakannelle osuva sade roiskui flevokaton tuulilasin alta syliin. Pehmokaulurin oon hukannu johonkin, siitä olis hyötyä flevokaton kanssa.
Pitäs joko tilata uus kaulus tai tehdä semmonen. Osaisko tehdä paremman ku kaupallinen? Jos tekis kaksiosaisen tai taitettavan, sen säilöminen pyörään olis helpompaa. Siihen vois yrittää tehdä myös umpikopan, visiireineen ja sivuikkunoineen. No ehkä teen, ehkä en - oonhan tätä ennenkin kai aikonut.

Petri

Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

PW kirjoitti: 19 Elo 2021, 19:25

Tänään sateessa rannasta kotiin. Kauheen usein en oo tällä sateessa ajanu. Flevokatto oli päällä mutta sehän ei peitä koko aukkoa, sivuilta tulee pisaraa sisään. Samoin keulakannelle osuva sade roiskui flevokaton tuulilasin alta syliin. Pehmokaulurin oon hukannu johonkin, siitä olis hyötyä flevokaton kanssa.
Pitäs joko tilata uus kaulus tai tehdä semmonen. Osaisko tehdä paremman ku kaupallinen? Jos tekis kaksiosaisen tai taitettavan, sen säilöminen pyörään olis helpompaa. Siihen vois yrittää tehdä myös umpikopan, visiireineen ja sivuikkunoineen. No ehkä teen, ehkä en - oonhan tätä ennenkin kai aikonut.

Luotetaan että Tepon kampi laajentaja visiireihin!

Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Pastori kirjoitti: 19 Elo 2021, 22:13
PW kirjoitti: 19 Elo 2021, 19:25

Luotetaan että Tepon kampi laajentaa visiireihin!

Vastaa Viestiin