Quest integroituu Imatralle

Haluatko jakaa Sinun omia kokemuksiasi/näkymyksiäsi nojapyöräilystä?
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

Uusi ja outo mamu tulee kaupunkiin. Kinneriä odottaessa kirjotan sen tähän, Tepon Quest siirtyy Imatralle - toivottavasti jo ensi lauantaina Lahessa.
Kun toiveensa sanoo ääneen, se toteutuu - nyt se on ainakin vaikeempi perua ;)
Päässä miettii, mitä sillä sitten teen, mihin ajan ja miksi? Yritän siis edelleen perustella kinnerin hankintaa :? Viime vuosina on ajot jääny vähiin ja esim urheilulenkkeily jääny kokonaan pois, eikä oikeen oo ollu motivaatio ajaa mihinkään kauemmaskaan kun mitä siellä sitt tekee, kääntyy takas kotiin?
No mut jos sitä innostus lenkkeilystä, olishan se hyvä vanhan miehen kunnolle, fyysisesti ja henkisestikin.
Vähän jo miettii reittejäkin, kuinka paljon ne muuttuu kinnerillä? Kävelykadun läpi ei ehkä tuu joka kerta ajettua ku toises päässä on nöyryytysnappi, Tainionkosken vanhasilta ainakin pitää ylittää ajorataa pitkin.
Kesämökille 40km päähän vois myös mennä joskus mutt siinäkin loppupätkä, on aika huonoo mökkitietä 2km. Uskallanko jättää kinnerin mettän laitaan, ettei karhut sitä raiskaa? ;)
Ja sitten se lisääntyvän huomion määrä, hieman arveluttaa?

Viimeksi muokannut PW, 09 Huhti 2018, 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Quest integroituu imatralle

Viesti Kirjoittaja jviirret »

PW kirjoitti:

Kun toiveensa sanoo ääneen, se toteutuu - nyt se on ainakin vaikeempi perua ;)

Pitää varoa mitä toivoo kun osa toiveista toteutuu aina. Ite en koskaan toivo mitään pientä, harmittaa jos on toivonut poutasäätä ja sitten se toive totutuu, olis kannattanut toivoa vaikka lottovoittoa tai maailman rauhaa.

PW kirjoitti:

Päässä miettii, mitä sillä sitten teen, mihin ajan ja miksi? Yritän siis edelleen perustella kinnerin hankintaa :? Viime vuosina on ajot jääny vähiin ja esim urheilulenkkeily jääny kokonaan pois, eikä oikeen oo ollu motivaatio ajaa mihinkään kauemmaskaan kun mitä siellä sitt tekee, kääntyy takas kotiin?

Ala geokätköileen, sillä mä sain motivaatiota useammaksi vuodeksi ;) Nyt se on jäänyt, mutta ku myin auton pois ni asiointiajot on jonkun verran lisääntyneet. Enimmäkseen nekin on jäänyt pois ku laiskana huomannu että vähemmälläkin pärjää :lol:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Quest integroituu imatralle

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Jos et tykkää ni laita viestiä ja haen pois :mrgreen:

Optima Baron | 1kw Velogatti

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Quest integroituu imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

Mie oon pitkään jo toivonu etten voita lotossa, helppo toteuttaa ku ei lottoo. Menis varmast elämä ihan persiilleen.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Quest integroituu imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

Ralii kirjoitti:

Jos et tykkää ni laita viestiä ja haen pois :mrgreen:

En tiijä kannattaako jäädä oottamaan, itteäkin harmitta etten aikasemmin ;)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7067
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Quest integroituu imatralle

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

PW kirjoitti:

Päässä miettii, mitä sillä sitten teen, mihin ajan ja miksi? Yritän siis edelleen perustella kinnerin hankintaa :? Viime vuosina on ajot jääny vähiin ja esim urheilulenkkeily jääny kokonaan pois, eikä oikeen oo ollu motivaatio ajaa mihinkään kauemmaskaan kun mitä siellä sitt tekee, kääntyy takas kotiin?

Lainaan tähän itseäni ja joria asian tiimoilta.

jori kirjoitti:
Vilijami kirjoitti:

Itselläni pätee purjehduksesta tuttu sääntö "lähtiessä olet jo perillä". En siis tarvitse, enkä oikeastaan edes halua mitään hoidettavia asioita pyöräilyä haittaamaan. Johtuneeko tästä, ettei minua haittaa yhtään vaikka välitykset loppuvat 20km/h nopeuteen. Kun ei ole kiire minnekään kohteeseen ja ehtii havannoida rauhassa ympäristöä. Itse ajaminen on minulle se juttu, jota tavoitteet ja mittarit häiritsevät.

Muistan tämän fiiliksen kolmipyöräajoiltani. Kaksipyöräisellä jotenkin koen tarvetta mennä jonnekin. Onkohan se niin, että kolmipyöräinen nojapyörä on kuin purjevene ja kaksipyöräinen kevytkulkuinen kapea kalastajamallinen -Pellinkiläinen. :mrgreen:

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

Jep, kiitos purjehdusnautinnon muistuttamisesta - täytyy koittaa pitää mielessä tien päälläkin :)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja jooseha »

PW kirjoitti:

Uskallanko jättää kinnerin mettän laitaan, ettei karhut sitä raiskaa? ;)

Terpan maasto-Mangosta mallia ;) Raahaat Questin mettään ja kippaat naamiovärisen pohjan katselusuuntaan.

PW kirjoitti:

Mie oon pitkään jo toivonu etten voita lotossa, helppo toteuttaa ku ei lottoo. Menis varmast elämä ihan persiilleen.

Mä lottosin joskus nuorempana epäsäännöllisesti. Se loppui kun rupesin ajattelemaan, että entä jos päävoitto osuu oikeasti kohdalle. Aivan liian iso raha pienelle ihmiselle.

nojakkifoorumi
Viestit: 65
Liittynyt: 16 Tammi 2018, 15:24

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja nojakkifoorumi »

..

Viimeksi muokannut nojakkifoorumi, 14 Huhti 2018, 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Onnea PW! Kyllä tätä onkin jo kauan odotettu :lol:

PW kirjoitti:

Kesämökille 40km päähän vois myös mennä joskus mutt siinäkin loppupätkä, on aika huonoo mökkitietä 2km. Uskallanko jättää kinnerin mettän laitaan, ettei karhut sitä raiskaa? ;)

Kylläpä sillä Questillä voi aika huonoja teitä ajella. Tuossa sinun tulevassa Questissä taitaa olla vielä alkuperäinen maavara, eli kyllä sillä pitäisi päästä, jos tavallisella henkilöautollakin pääsee. Ei se ehkä mukavaa ole, mutta ei tarvitse jättää pyörää metsään.

Mä oon mun madalletulla Questillä ajanut monenlaisia teitä. Tässä yksi esimerkki pienestä soratiestä:

Saukki
Saukki.com
YouTube - The Velomobile Channel
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja NikoK »

No niin, on sitä odotettu :mrgreen:

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja jviirret »

jooseha kirjoitti:
PW kirjoitti:

Mie oon pitkään jo toivonu etten voita lotossa, helppo toteuttaa ku ei lottoo. Menis varmast elämä ihan persiilleen.

Mä lottosin joskus nuorempana epäsäännöllisesti. Se loppui kun rupesin ajattelemaan, että entä jos päävoitto osuu oikeasti kohdalle. Aivan liian iso raha pienelle ihmiselle.

Mäki oon joskus lotonnut, samaa vakioriviä jopa vuosikausia. Ny on ollu joku vuosi taukoa. Silti tulee rivi tarkistettua ni jännitys säilyy vaikkei rahaa laitakkaan.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja jori »

jviirret kirjoitti:
jooseha kirjoitti:
PW kirjoitti:

Mie oon pitkään jo toivonu etten voita lotossa, helppo toteuttaa ku ei lottoo. Menis varmast elämä ihan persiilleen.

Mä lottosin joskus nuorempana epäsäännöllisesti. Se loppui kun rupesin ajattelemaan, että entä jos päävoitto osuu oikeasti kohdalle. Aivan liian iso raha pienelle ihmiselle.

Mäki oon joskus lotonnut, samaa vakioriviä jopa vuosikausia. Ny on ollu joku vuosi taukoa. Silti tulee rivi tarkistettua ni jännitys säilyy vaikkei rahaa laitakkaan.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

ajarmala
Sisällöntuottaja
Viestit: 1999
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

PW kirjoitti:

Tepon Quest siirtyy Imatralle
Ja sitten se lisääntyvän huomion määrä, hieman arveluttaa?

Onnea hyvästä päätöksestä! Niin kuin joku täällä jo kirjoitti, niin tuskin tuota kauheasti jälkeenpäin katuu...

Huomioon auttaa, kun hankkii kuomun, niin ne ei näe, kuka sillä ajaa ;-)

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Quest integroituu Imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

ajarmala kirjoitti:
PW kirjoitti:

Tepon Quest siirtyy Imatralle
Ja sitten se lisääntyvän huomion määrä, hieman arveluttaa?

Onnea hyvästä päätöksestä! Niin kuin joku täällä jo kirjoitti, niin tuskin tuota kauheasti jälkeenpäin katuu...

Huomioon auttaa, kun hankkii kuomun, niin ne ei näe, kuka sillä ajaa ;-)

Kyllä ne täällä tietää ;)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin