QuattroVelo #76 vol. 2

Haluatko jakaa Sinun omia kokemuksiasi/näkymyksiäsi nojapyöräilystä?
Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5021
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja tm »

Mahe kirjoitti:

Kiitos tm, nyt mun ei tartte miettiä enempää :D

Voi olla että saat miettiäkin vielä, ei tullut vielä kauppoja. Myynti-ilmoitusta odotellessa...

jvuotila
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 216
Liittynyt: 05 Tammi 2019, 10:16

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja jvuotila »

tm kirjoitti: 25 Elo 2021, 16:43
Mahe kirjoitti:

Kiitos tm, nyt mun ei tartte miettiä enempää :D

Voi olla että saat miettiäkin vielä, ei tullut vielä kauppoja. Myynti-ilmoitusta odotellessa...

Melko lähelle me kuitenkin jo päästiin :D ... Myynti-ilmoitus nyt tehty niin on kaikille avoimempaa.

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5021
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja tm »

jvuotila kirjoitti:
tm kirjoitti: 25 Elo 2021, 16:43
Mahe kirjoitti:

Kiitos tm, nyt mun ei tartte miettiä enempää :D

Voi olla että saat miettiäkin vielä, ei tullut vielä kauppoja. Myynti-ilmoitusta odotellessa...

Melko lähelle me kuitenkin jo päästiin :D ... Myynti-ilmoitus nyt tehty niin on kaikille avoimempaa.

Joo ei kauas jääty :D.
Parempi tosiaan selvittää laajempi maksuhalukkuus tässä vaiheessa.

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5021
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja tm »

Mihinkäs tämän myynti-ilmoitus hävisi kesken kaiken? Olin juuri kirjoittamassa kommenttia sinne, mutta ei enää onnistunut, kun oli kadonnut...

No laitan tekstin nyt tänne:

jvuotila kirjoitti:

Ei taida olla QV:ssa tapahtunut mitään rakenteellisia muutoksia? Hinnan nousu on käsittääkseni perusteltu työmäärällä ja kohonneilla valmistuskustannuksilla. Hieman on tosiaan eri asia kuin tuotteissa joissa tulee uudempi malli jossa teknologia menee eteenpäin. Tämän tuotteen kohdalla uusi tuote on käytännössä sama kuin tämä.

Ilmeisesti vain pientä hienosäätöä, ei mitään isompaa. Tuotteiden hintojen nousu on ihan normaalia, ja tässä tapauksessa syyt ilmeisesti juurikin nuo mitkä mainitsit.

jvuotila kirjoitti:

Mutta vähän erikoisille urille meni nyt tämä myynti-ilmoitus. Laittakaa vaikka yksityisesti viestiä jos kovasti harmittaa tämä myynti-ilmoitus.

Itseä ei harmita mitenkään, muista en tiedä. Hyvä että käytettyä kalustoa tulee myyntiin myös täällä Suomessa, ettei olla vain tuonnin varassa.

Ja jos hintaa vertailee ulkomailla kaupattaviin käytettyihin, niin niihin pitää muistaa lisätä rahtikulut päälle (400-500 €). Tässä lisäkuluja syntyy huomattavasti vähemmän, riippuen kuinka kaukaa ja miten poikkeaa noutamassa.

Halvallahan Quattroja ei saa (vielä) mistään, kuitenkin suht tuore ja haluttu malli. Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tsekkasin juuri nopsaan ja näitähän on tehty vasta yllättävän vähän - noin 250 (edit 278). Keväällä viimeksi tänne meille on yksi tullut.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja PW »

Pyörä myynnissä nojapyöräilijätfaseryhmässä.
Tässä nyt kävi ymmärtääkseni jonkinasteinen loukkaantuminen siitä, että pyörän hintapyyntöä kommentoitiin. Omalta osaltani pyydän anteeksi, että myynti-ilmoituksen alle menin kommentoimaan vaikka kommenttini mielestäni oli positiivinen.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Mä en ole kyseistä ketjua lukenut, mutta vanha hyvä tapa oli ettei myynti-ilmoituksiin kommentoida mitään turhia, se kun häiritsee myyntiä.

Noin yleisellä tasolla netti on kyllä kumma paikka. Toiset vetää herneen nenään aivan pikkuasioista ja toiset sanovat suuria törkeyksiä. Muutenkin ollaan paljon jyrkempiä kuin reaalimaailmassa (myös minä :oops: ).

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

jooseha kirjoitti: 27 Elo 2021, 16:28

Noin yleisellä tasolla netti on kyllä kumma paikka. Toiset vetää herneen nenään aivan pikkuasioista ja toiset sanovat suuria törkeyksiä. Muutenkin ollaan paljon jyrkempiä kuin reaalimaailmassa (myös minä :oops: ).

Kirjoitettu teksti on jyrkempää kuin puhuttu ja tosielämässä asiayhteys, ilmeet, eleet jne. laittaa asioita helpommin ymmärrettäväksi.
Joosella ja mulla on vielä taakkana pohjois-suomalainen "vittuilu on välittämistä" kulttuuri. :wink:

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5021
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja tm »

QuattroVelo #76 vol. 3:n kirjoittelu ei nyt sitten ala meikäläisen toimesta, menee nuo rahat kämpän remonttirahastoon... Vaiheessa olevat projektitkin (1CV ja Avus) ottavat vielä osansa.

Eli vieläkin otsikon QV myynnissä.

jvuotila
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 216
Liittynyt: 05 Tammi 2019, 10:16

Re: QuattroVelo #76 vol. 2

Viesti Kirjoittaja jvuotila »

Pyörä myyty joten tämä päiväkirja on nyt taputeltu.

Vastaa Viestiin