Kilometrikisa 2021

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4799
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Onko muilla ongelmia . Jostain syystä mulle ei avaudu sivu . :| :|

wwhv
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 822
Liittynyt: 27 Kesä 2017, 13:35
Paikkakunta: vaasa

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja wwhv »

aamulla toimi (ennen klo kahdeksaa) mutta nyt ei
avaudu sivut.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja jori »

Verohallinnonkin sivut ovat jumissa. :shock:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
trike76
Viestit: 190
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 17:36
Paikkakunta: Vehmaa Varsinais-Suomi
Viesti:

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja trike76 »

Nyt ainakin minulla näkyy kilometrikisan sivut ilmeisesti vika korjaantunut.

AZUB, ICE, HASE, HP Velotechnik, VeloMotion ja Toxy nojapyörien edustus ja maahantuonti
http://www.nojabike.com/
https://www.facebook.com/nojabike/
https://www.youtube.com/@nojapyorapintelioy1442
Ginkgo-Veloteile osien ja tarvikkeiden edustus

Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2023
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

Onkohan Sport Trackerissa mahdollista editoida harjoitusta lyhyemmäksi, eli poistaa pätkä lopusta? Vaikka autolla ajetut kilsat nostaiskin keskinopeutta kivasti :wink:


Omat pyörät:
Feenix , Jive , Kruiseri , CrankForward-pystäri

wwhv
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 822
Liittynyt: 27 Kesä 2017, 13:35
Paikkakunta: vaasa

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja wwhv »

joukkueella nyt 30 000 kilometriä kerättynä.

Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2023
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

Jarcco kirjoitti: 01 Elo 2021, 20:06

Onkohan Sport Trackerissa mahdollista editoida harjoitusta lyhyemmäksi, eli poistaa pätkä lopusta? Vaikka autolla ajetut kilsat nostaiskin keskinopeutta kivasti :wink:

Vastaanpa itse, jos jollekulle muulle vaikka sattuu sama joskus. Ohjelma jakaa harjoituksen pienimmillään 0,5 km osuuksiin (lap), joten poistin omasta viimeiset 1,5 km, jotka ajoin autolla ennen kuin muistin katkaista treenin. Sitten laskin ja editoin harjoituksen pituuden ja kokonaisajan. Näin jää sitten oikeat lukemat muistiin.


Omat pyörät:
Feenix , Jive , Kruiseri , CrankForward-pystäri

wwhv
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 822
Liittynyt: 27 Kesä 2017, 13:35
Paikkakunta: vaasa

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja wwhv »

joukkueella nyt 40 000 kilometriä mittarissa.

wwhv
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 822
Liittynyt: 27 Kesä 2017, 13:35
Paikkakunta: vaasa

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja wwhv »

kisa päättyy 22.9. eli ylihuomenna / keskiviikkona.
merkintöjä saa tehdä vielä 25.9. mutta sen jälkeen ei enää.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4799
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

wwhv kirjoitti: 20 Syys 2021, 12:32

kisa päättyy 22.9. eli ylihuomenna / keskiviikkona.
merkintöjä saa tehdä vielä 25.9. mutta sen jälkeen ei enää.

Täytyy surukseen tunnustaa . Vähäisiksi jäi Nallen kilometrit kisaan . Vaivaiset 4441,7km , joka
on 1612,9km vähemmän kuin viimevuonna. Jos yrittäs noita ensi vuonna parannella. :oops: :oops:

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2003
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Juuri heitin vikan lenkin ja sain merkityksi kisaan vaatimattomat tasan 1750 km. Taino meni se lenkki 1,1 km pitkäksi, mutta jätin ne merkitsemättä.

Vielä pari viikkoa sitten pohdiskelin, josko saisi ajetuksi 2000 km täyteen, mutta sitten rupesi laiskottamaan... Ja on se 1750:kin aika tasaluku.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Päädyin tänään liittymään joukkueeseen ja sain kirjattua kilometrit. Ei ole juuri muuta tullut tehtyä kuin sahattua työmatkaa tälle kesälle, tosin lowride tuli polkaistua ja siinä tuli ajettua ainakin yksi pidempi päivä. Minun panos viimeisten merkintöjen kanssa taitaa juuri ja juuri nostaa meidät tonnin polkijoiden ohi.

Laalli12
Viestit: 80
Liittynyt: 25 Elo 2019, 17:23
Paikkakunta: Utsjoki

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Laalli12 »

Itselle tuli kilometrejä tänä vuonna 5223, eli yli 2000 enemmän kuin viime vuonna, vaikka tänä vuonna olin kilometrikisan aikana noin kuukauden Lapissa polkematta metriäkään (viime vuonna olin reilut kaksi viikkoa). Kinnerin mittariin tuli muistaakseni reilut kolme tonnia. En olisi keväällä osannut arvata, että olen polkenut joukkueestamme eniten!

Samuel Ekko
Savenmaa Reissaaja (2019-2022), Quest 668 (2021-), Matalaraaseri (2021-)

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2003
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Wacky kirjoitti: 22 Syys 2021, 21:37

Päädyin tänään liittymään joukkueeseen ja sain kirjattua kilometrit. Minun panos viimeisten merkintöjen kanssa taitaa juuri ja juuri nostaa meidät tonnin polkijoiden ohi.

On kiva, että päästään Tonninpolkijoiden ohi. Mutta tällainen yllätysveto puskan takaa 3500 km:n polkuineen Kilometrikisan viimeisenä päivänä masentaa minut ihan täysin: tällä 1750 km:lläni olisin ollut kivasti joukkueen keskiarvon yläpuolella, mutta tällä vedolla olenkin nyt 2,1 km keskiarvon alapuolella. Nyyh. Tunnen sen takia itseni huonoksi nojapyöräilijäksi, koska en nyt yllä edes joukkueen keskiarvoon. Koko loppusyksy kuluu nyt tätä harmitellessa ja tuskinpa kehtaan enää uloskaan mennä, koska kaikki tietävät nyt, että olen niin huono nojapyöräilijä etten pääse edes joukkueen keskiarvoon. Melkein kaikki ajavat enemmän kuin minä ja sitä kilometrikisan tilastotkin osoittavat. On se niin väärin, että kaikki eivät voi olla keskimääräistä parempia nojapyöräilijöitä...

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Kilometrikisa 2021

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

ajarmala kirjoitti: 24 Syys 2021, 22:41

On kiva, että päästään Tonninpolkijoiden ohi. Mutta tällainen yllätysveto puskan takaa 3500 km:n polkuineen Kilometrikisan viimeisenä päivänä masentaa minut ihan täysin: tällä 1750 km:lläni olisin ollut kivasti joukkueen keskiarvon yläpuolella, mutta tällä vedolla olenkin nyt 2,1 km keskiarvon alapuolella. Nyyh. Tunnen sen takia itseni huonoksi nojapyöräilijäksi, koska en nyt yllä edes joukkueen keskiarvoon. Koko loppusyksy kuluu nyt tätä harmitellessa ja tuskinpa kehtaan enää uloskaan mennä, koska kaikki tietävät nyt, että olen niin huono nojapyöräilijä etten pääse edes joukkueen keskiarvoon. Melkein kaikki ajavat enemmän kuin minä ja sitä kilometrikisan tilastotkin osoittavat. On se niin väärin, että kaikki eivät voi olla keskimääräistä parempia nojapyöräilijöitä...

:mrgreen: Kyllä tuollainen saamaton ja rapakuntoinen nojapyöräilijä on varsinainen häpeäpilkku. Lähikaupassa varmaan mummotkin nauraa ja osoittaa sormella :mrgreen:
Itselläni on tänä vuonna tullut vain muutama sata kilometriä. :oops:

Vastaa Viestiin