Nojapyörää keksimässä - podcast etsii asiantuntijoita!

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7041
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Nojapyörää keksimässä - podcast etsii asiantuntijoita!

Viesti Kirjoittaja Pastori »

No niin.

Jotkut arvasivatkin tästä ketjusta että jotain on tekeillä.
viewtopic.php?f=3&t=6600

Aivan oikein. Onhan sitä. Olen keräämässä asiantuntijoita - eli foorumin porukkaa mukaan tekemään podcastia - työnimellä Nojapyörää keksimässä.

Tein lyheyn tiiserin - kuunteleppa ja pohdi haluatko olla mukana. Muutamia watsupin käyttäjiä jo kuumotin asiassa. Mutta täällähän ne kaikki asiantuntijat ovat.

Ja sori. Vähän tossa kiusaan kilpaurheilijoita.

https://soundcloud.com/pasi-r-s-m-ki/po ... vWSTysRnca

MIKSI:
Haluan tallentaa kanssanne sitä osaamista mikä meillä täällä on - huvitella - ja tietysti lisätä tietämystä. Tiedän myös että täällä on porukkaa joka ansaitsee tulla kuulluksi!

(Ja tietysti. Pitäisi kirjoittaa toi opinnäytetyö ja siksi on kiva puuhailla muita asioita.)

MITEN:
Perusjuoni on se että jutellan Jorin kanssa puhelimessa - tai itseasiassa äänityssoftassa joka toimii selaimessa. Napsitaan siihen asiantuntijoita eli teitä mukaan. Sitten mä leikkaan illan pimeinä hetkinä jaksot pakettiin.

EI HAITTAA jos hermostuttaa ja jännittää. Me autetaan ja jutellaan. Sulla saa olla muistiinpanot mukana ja asioita kerrataan tarvittaessa niin että saa asian sanottua.

Vähän tämmöistä piis and love asiaa siis.

Tule mukaan. Tai ainakin kommentoi.

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Nojapyörää keksimässä - podcast etsii asiantuntijoita!

Viesti Kirjoittaja ajou »

No jos Suomen ainoan kaupallisen kinnerin katteen sunnuittelu, toteutus ja markkinoinnin onnistumiset ja epäonnistumiset kiinnostaa, niin olen käytettävissä.

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7041
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Nojapyörää keksimässä - podcast etsii asiantuntijoita!

Viesti Kirjoittaja Pastori »

ajou kirjoitti: 22 Maalis 2021, 21:04

No jos Suomen ainoan kaupallisen kinnerin katteen sunnuittelu, toteutus ja markkinoinnin onnistumiset ja epäonnistumiset kiinnostaa, niin olen käytettävissä.

Joo. Sä olit tietty jo listalla!

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4619
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nojapyörää keksimässä - podcast etsii asiantuntijoita!

Viesti Kirjoittaja janx »

En koe omaavani asiantuntijuutta oikein missään, mutta sähköistämisestä on kokemusta. :roll: Ja sen terveyshyödyistä...

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin