Esittele työkalupakkisi

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
yaana
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 671
Liittynyt: 07 Kesä 2015, 18:01
Paikkakunta: Porvoo

Re: Esittele työkalupakkisi

Viesti Kirjoittaja yaana »

Juhannuksena oli aikaa dokumentoida omat tarvikkeet. Näiden lisäksi on pieni olkalaukkuun mahtuva pumppu. Nämä tarvikkeet kulkevat tuossa pienessä Ortliebissä. Alhaalla oikealla mustassa pussissa on monitoimityökalu.

Hyvin harvoin näistä mitään tarvitsee. Jos näillä ei pärjää, soitan taksin.

20210626_Jaanan pakki.jpg
20210626_Jaanan pakki.jpg (157.48 KiB) Katsottu 1205 kertaa

Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Esittele työkalupakkisi

Viesti Kirjoittaja jori »

Oli niin hyvät värit tuossa, niin nappasin kuvan "työkalupakistani" Olen käyttänyt rynnäkköpakkina mustaa sukkaa, jonne olen tunkenut tarpeellisimmat työkalut retkeilykäyttöä ajatellen. Tämä sukka on sitten otettu matkaan myös silloin, kun mukaan otetaan muita, tavallisia vääntötyökaluja, kuten viistoistamilliset kiintolenkit, kuten tässä.

Minulla on tuolla sukassa:
Customoitu ja retkikäyttöön riisuttu ketjutyökalu
Kampityökalu
Paikkarasia
Kumihanskat
Pumppu
Pieni ruuvari
11-13 lenkki (11 tarvitaan takavaihtajan vaijerihommissa)
Schraderventtiilin sielu ja sielutyökalu (paikkarasiassa)
USB-latausjohto
Pinnna-avain

Pyörätyökalut.jpg
Pyörätyökalut.jpg (235.53 KiB) Katsottu 880 kertaa

Ketjutyökalusta on riisuttu sekä varsi, että vääntökahva pois ja korvattu tukikahva M6 pultilla, jonka voi kiertää tukikahvaksi ja ruuvari toimii vääntökahvana jopa paremmin kuin alkuperäinen. Näillä "kahvoilla" on molemmilla myös muita funktioita. Noin riisuttuna ketjutyökalu muuttuu helposti pakattavaksi pökäleeksi, jota olen pitänyt kumihanskan yhdessä sormessa ja kampityökalua toisessa.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Vastaa Viestiin