Möbiusketju oli selvästi hiljaisempi, ilmeisesti sen takia että paluuketju oli kierteen ansiosta jäykempi. Tai sitten se ehti kuluttaa rihlat ketjuputkeen ja rahisee nyt niitä vasten
Kinnerin ohjauskulmien säätö on muuten herkkää hommaa. Vaihdoin siis renkaat 35mm->28mm ja nostin samalla jousitusta sen 10-15 mm. Tuon yhteisvaikutuksesta haritusta tuli sen verran että eturenkaiden kuluminen on silmin nähtävää jo reilun 200 km ajolla (päättelin harituksen siitä että nyt molemmat renkaat kului kun aikasemmin oikea kului selvästi enemmän). Tosin sitä haritusta oli nyt niin paljon, että sen näki jo silmällään kun katsoi eturenkaita ylhäältä ohjauksen suorassa ollessa. Säädin silmämääräisesti suoraan eli kierros palloniveliä ulospäin molemmilta puolilta. Pitänee taas rullailla joku päivä kun kerkiää.
Eturenkaat piti vaihdon jälkeen myös kovempaa ääntä mutta laitoin sen erilaisen renkaa (sliksi vs pieni salmiakkikarhennus) piikkiin. En ehtinyt eilen kokeilemaan vaikuttiko tuo kulmien säätö ääneen.
Contact Speedit on kyllä huonoilla kulmillakin mitattavasti nopeammat kuin Kojakit.