Etunavat, pinnat sekä kammet saapuivat tänään.
Etunavat ovat 15 mm läpiakselille tarkoitetut edukkaat Shimanot.
Käyvät sellaisenaan tähän, kun teen etuakselit pyöröteräksestä.
Bafang-kammissa näyttäisi olevan hieman vähemmän taivutusta ulospäin kuin keskiömoottorin alkuperäisissä, eli niillä saisi aikaiseksi pienemmän Q-factorin (polkimien etäisyys toisistaan leveyssuunnassa). Toivottu ominaisuus 4Fatissa, jotta eturenkaat mahtuvat kääntymään riittävästi, ilman että raideleveyttä (ja samalla koko vehkeen leveyttä) joutuu kasvattamaan tarpeettomasti. Ja ennen kaikkea Bafangit ovat paremmin lyhennettävissä: 140-milliset ajattelin tehdä tähän kulkineeseen, eli saman mittaiset kuin esim. luomu-Questissani. 1CV:ssä (sähkövehje napamoottorilla) on lyhyemmät eli 120-milliset, ja siihen ne hyvin sopivatkin, mutten ole vielä lyhytkampiuskossani tarpeeksi vahva 4Fatin suhteen... Toisaalta voisihan kampiin tehdä tuplarei'ityksen (140/120 mm).