Traikin sähköistäminen - kaipaan tietoutta ja kokemuksia

Suunnitteletko velomobiilin tai polkuauton rakentamista? Täällä voit keskustella projektistasi ja hakea ratkaisua mahdollisiin ongelmiin.
kristiansalikoski
Viestit: 140
Liittynyt: 26 Heinä 2016, 23:22

Re: Traikin sähköistäminen - kaipaan tietoutta ja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja kristiansalikoski »

On ja ainakin elokuun puolella tuo onnistuu. Mikäli tiedän että itselleni olisi mahdollista heinäkuussa niin kerron

Avatar
velijukka
Viestit: 22
Liittynyt: 01 Elo 2021, 19:58

Re: Traikin sähköistäminen - kaipaan tietoutta ja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja velijukka »

Olen ajanut yli 8300 km marraskuusta alkaen, eli n. 1000km/kk Scorpiolla, 1500w suora napamoottori 20" takapyörässä, CA3, 52 v 1008ah akku, kaikki www akkutehdas.com toimittamana. Makeaa on ollut kyyti, vääntöanturit ei kylläkään toimineet kunnolla, joten poljinantureilla mennään. Oulun maastoissa ei juuri vaihteita ole tarvinnut, edes talvella, takana käytössä enimmäkseen 11, edessä 52 rattaat. Tehoa olen mäissä tarjonnut lisää peukalokaasulla, yleensä n. 700 w riittää mäkeen kuin mäkeen.

Toinen kampe on Hase Trigo, 750 w Bafangin keskiömoottorilla. Ketjuveto jossa kolmatta sataa lenkkiä tietää venyneitä ketjuja ja kuluneita hammaspyöriä. Kyytiä ei voi samana päivänä edes verrata Scorpioon.

Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FX, Mxus 1000W, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin Baserunner_L10
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10

Vastaa Viestiin