Kamera Scorpioniin

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
Avatar
Höregrö
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 206
Liittynyt: 06 Touko 2009, 14:04
Paikkakunta: Turku

Re: Kamera Scorpioniin

Viesti Kirjoittaja Höregrö »

Pastori kirjoitti:
pirkkob kirjoitti:

Vielä pitää saada tietsikkaan editointiohjelma - se kun ei latautunutkaa ihan tuostavaan.

Ota toi Davinci Resolve, ilmainen ja hyvä: https://www.blackmagicdesign.com/produc ... ciresolve/

Edit. Hienon hankinnan teit. Onnea kaikille.

Resolveen olen itsekin ollut tosi tyytyväinen, siinä on muuten myös erittäin hyvä kuvanvakautustoiminto joka vakaa tehokkaasti kännykkävideota.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Kamera Scorpioniin

Viesti Kirjoittaja janx »

jori kirjoitti:

... Samalla ohjauduin muutama vuosi sitten aktiivisesti käyttämälleni sivustolle Ilmaisohjelmat.fi.

Tosiaankin tuo on mukava sivusto, jonne voi ohjata kaikki, jotka kyselee ohjelmia käyttöön. Itsellä on käytössä VSDC video editor -softan Pro-versio, joka maksaa hiukan (nyt tarjous $19,90). Siitä on myös ilmainen versio. Sen logiikka vaan avautui itselle, joten ostin siihen lisenssin. Em. mainitulla ilmaissivustolla on kolme ihan kokeilunarvoista softaa myös videoeditointiin. https://www.ilmaisohjelmat.fi/videonkasittely

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kamera Scorpioniin

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Kden live uupuu. Sitä mä oon nyt jostakin syystä käyttänyt lähes koko tubettamisen ajan. Maksoinkin muutaman kympin vaikka täysin ilmaisesta ohjelmasta on kyse.

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin