Osien saatavuus

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4799
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Osien saatavuus

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tässä pyörän rakentaja on ruvennut miettiin . Koskahan tulee valoa osien saatavuuden päähän .
Aika usein tilaus toppaa siihen , myyjällä tavara lopussa . Siittä koska osaa on saatavana on uskomattomia
toimitus aikoja . Onneksi olen jonkin verran kulutusosia hamsteroinut varastoon .
Tilasin ketjut kesällä , niin toimitus kesti 8 viikkoa .
Aivan uskomatonta , joidenkin Shimanon jarrupalojen osat tulee , kuulemma ehkä vuoden 2022 alkupuoliskolla.
Julkisuudessa jo hehkutellaan kautta 2023 ja osien saatavuus ongelmia . Tehtaat vie osat , varaosakaupiaat jää nuoleen nppejään .
Saa jos saa , ei oota on sen mukaan tiedossa.
Tämän jutun siksi laitan , että ne jotka eninpi ajelee . Niin kannattaa yrittää nyt hamsrata osaa. Voipi keväällä
hinnat olla aika nousussa.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Osien saatavuus

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mä olen tästä jo vähän puhunut ja kivijalkaliikkeet tulee kärsimään pahimmin osien saamisessa kun suomalaiset tukut on niin pieniä. Jopa pohjoismaiden shimanon tukku.

Meidän liikkeessä oli viime viikolla saamatta shimanon tukusta yli 600e edestä osia (tukku hintaisia) jotka oli tilattu maaliskuun alussa. Tämä varmaan kertoo hieman ongelmien laajuudesta.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4799
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Osien saatavuus

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Wacky kirjoitti: 05 Syys 2021, 19:56

Mä olen tästä jo vähän puhunut ja kivijalkaliikkeet tulee kärsimään pahimmin osien saamisessa kun suomalaiset tukut on niin pieniä. Jopa pohjoismaiden shimanon tukku.

Meidän liikkeessä oli viime viikolla saamatta shimanon tukusta yli 600e edestä osia (tukku hintaisia) jotka oli tilattu maaliskuun alussa. Tämä varmaan kertoo hieman ongelmien laajuudesta.

Tää on oikeeta huolestumista. Minulla on muutama hyvä pyöräkauppias ystävä . Heillä samat ongelmat ja toivoo
paremmasta ei ole . :( :(

Avatar
ukram2
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 463
Liittynyt: 25 Heinä 2014, 15:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Osien saatavuus

Viesti Kirjoittaja ukram2 »

Saksasta tilaamalla tulee ostettua melkein kaikki pyörän osat. Bike24?

Vastaa Viestiin