MYYTY: MTB - täysjousto off road 700€

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

MYYTY: MTB - täysjousto off road 700€

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Päivä alkaa lyhentyä ja talvi on tulossa - ja vielä kerkii kesäkelissä treenata.

mtb.jpeg

Myynnissä legendaarinen Mika Helanderin tekemä maastoon sopiva nojapyörä, kertomus pyörän rakentamisesta täällä: viewtopic.php?f=3&t=2674

Ai miksi myyn. Hankin tämän siis Nojailijalta reilu vuosi sitten - kovasti yritin maastossa ajella, poluilla ja rospuutossa. Muutama sata kilsaa teki mulle selväksi etten ole maastoheppuli. Maantie on se mun koti. Huomasin siis ettei jousto olekaan se mun juttu vaan jäykkyys!

Pyörässä on mainio Rohloffin napa, siitä lisäinfoa tässä: https://www.bikestation.fi/info/fi/brae ... /speedhub/

Nojailija kertoi vuosi sitten näin:
"Pyörä on hyvin palvellut muutaman vuoden talvien työmatka-ajossa säätilasta riippumatta. Olen sitä muokannut originaalista, uusi 30mm putkinen vieteri/öljyvaimenettu joustohaarukka, takaiskari mallia iso. Takajouston kolmiopalat teetin alumiinista CNC firmalla. Takana luotettava saksalainen Rohloffi 14-vaihteinen napavaihde ja 27,5' x 3'' nastarengas. Edessä nyt 26'' kiekko, sopii myös 27,5 tai 29 tuumainen. Täydessä ajokunnossa ja kesä/talvi renkaat seuraa mukana."

Ja samoilla puheilla ja sillä hinnalla minkä itse maksoin lähtee pyörä eteenpäin.

Hinta siis 700€

Laita yyveetä tai käytä puhelinta > 0505649734 - jos aiot soittaa, laita viesti ensin etten vastaa kuten rännikauppiaille.

Pyörä tällä hetkellä Juvalla.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: MTB - täysjousto off road 700€

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Minusta tämä oli erittäin häiritsevä ilmoitus. Häiritsi minun mielenrauhaani ajellessa nimismiehenkiharaista irtosoraista soratietä niin paljon, että ostin pois.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
pikametri
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Syys 2008, 22:09
Paikkakunta: Kangasala

Re: MYYTY: MTB - täysjousto off road 700€

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Ajelet sen sitten mulle, kunhan et enää käytä :-)

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

Vastaa Viestiin