Harjotustakin tulee - kävin ostamassa Luganot, kotona muistin - sisurit unohtu Ei ku takas - vanhuus tulee, muisti huononee ja kunto kasvaa
Sullahan rupee oleen renkaita nyt joka lähtöön. Eksä just hankkinut niitä Kojakkei kasan?
Ei mahu kojakit pyörimään, kaikissa haarukoissa Oonkin laitellu renkaita, valmiiksi kiekoilleen - yks pari Sport contacteja menossa ensviikolla Hesaan pojan maantiepyörään, kierojen vanhojen kiekkojen tilalle. Kojakkeja vois kokeilla tuohon tandemiin kisoja varten. Mittanauhan mukaan saattas jopa mahtua, noilla olemassa olevilla droppareilla. Yks kojakki jäis kinneriin kun sen taas kasaan - joskus. Hesassa viel oottaa 55mm Big Applet varalle, tai johonkin
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kojakkeja vois kokeilla tuohon tandemiin kisoja varten.
Riittääköhän kantavuus? Itse tilasin aikoinaan 3klp Kojakkeja Highraceriin, kaks alle ja yks varalle. Tämän yhden varakumin jouduin laittamaan viime kesänä geopyörän takakumiksi ja se on alkanut murtumaan. Geopyörähän on LWB, eli huomattavan takapainoinen(ja kuski ylipainoinen), takana ollut Contin Sport contacti loppui paljon aiemmin kuin vastaava kumi edessä.
Kojakkeja vois kokeilla tuohon tandemiin kisoja varten.
Riittääköhän kantavuus? Itse tilasin aikoinaan 3klp Kojakkeja Highraceriin, kaks alle ja yks varalle. Tämän yhden varakumin jouduin laittamaan viime kesänä geopyörän takakumiksi ja se on alkanut murtumaan. Geopyörähän on LWB, eli huomattavan takapainoinen(ja kuski ylipainoinen), takana ollut Contin Sport contacti loppui paljon aiemmin kuin vastaava kumi edessä.
Jukka
Niin, enpä tiijä - muistaakseni Kojakkia on kahta laatua, oliko siun kumpaa?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
muistaakseni Kojakkia on kahta laatua, oliko siun kumpaa?
Tuo murtumaan alkanut on wired, eli se jäykkäreunainen halvempi malli. Higracerilla olin nokialla 2014, kumit muistaakseni samana keväänä tilattuja. Porkkanaan meni highracerin vanhat kumit ja niissä ei näy mitään vaikka on yhteen ketjuun 1% venymä ajettu, eli tuhansia kilometrejä.
muistaakseni Kojakkia on kahta laatua, oliko siun kumpaa?
Tuo murtumaan alkanut on wired, eli se jäykkäreunainen halvempi malli. Higracerilla olin nokialla 2014, kumit muistaakseni samana keväänä tilattuja. Porkkanaan meni highracerin vanhat kumit ja niissä ei näy mitään vaikka on yhteen ketjuun 1% venymä ajettu, eli tuhansia kilometrejä.
Jukka
Nää on taittuvia, eli parempilaatusia?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Joku pyörä kuitenkin pitäs olla alla, millä ajaa ja reenata Olin eka myös 200m lentävässä viime vuonna kuin myös viesteissä
Hieman viimetippaan jäi reenaaminen, Virossa lajinmukasta (tandem) reeniä. Pisin päivämatka vajaa 90km - nopeus maltillista alle 20km/h (arvio).
Eilen ajoin Taipasaarelta Imatralle Helsinkinnojakilla, Lappeenranta Imatra välin (n.40km) keskari oli n.22km/h En nyt täysiä polkenut mutta lopussa olin aika sippi 12h tuntuu taas aivan mahottomalta suoritukselta mutta ehkä Tavasti työntää takaa ja kovaa
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
12h voisin kuvitella ajettavan niin että molemmat polkee ylämäen, mutta muualla rataa(esim jos takasuoralla on myötätuuli) toinen lepää.
Seuraavaksi hyvä tulos kaatuu taukoihin. Kahdestaan ajaessa pitäisi kusiväli saada samaksi Jos lepoa saa radalla tarpeeksi ni tauolla ei tarvi tuon lisäksi kuin nostella eväitä kyytiin ja täyttää juomapullot.
12h voisin kuvitella ajettavan niin että molemmat polkee ylämäen, mutta muualla rataa(esim jos takasuoralla on myötätuuli) toinen lepää.
Seuraavaksi hyvä tulos kaatuu taukoihin. Kahdestaan ajaessa pitäisi kusiväli saada samaksi Jos lepoa saa radalla tarpeeksi ni tauolla ei tarvi tuon lisäksi kuin nostella eväitä kyytiin ja täyttää juomapullot.
Jukka
Kyllä se ylämäki on yksin aika mahoton vetää, ehkä mieluummin huilaisin alamäessä. Taukojen määrä, rytmitys ja niillä kuluva aika on ongelma.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Taukojen määrä, rytmitys ja niillä kuluva aika on ongelma.
Se ei oo helppoa yksinkään jos pitkästä matkasta ei ole kokemusta. Te ootta kuitenki kumpiki ajanu noita 12h ajoja puolenkkymentä, että parilla sanan vaihdolla luulis löytyvän kummallekkin sopivan hetket? Jututkin saa poristua radalle, ettei senkään vuoks tarvi varikkopysähdyksiä venyttää
Eilen kävin 70km lenkin Twisterillä sinkulasimulaationa. 48-19 ja 50-406. Loppumatkasta reisiä alkoi polttelemaan ylämäissä, kun välitys alkoi väsyneenä tuntua raskaalta. Alkumatkasta samanlaiset ylämäet kulkivat vielä helposti. Ehkä pärjään Nokialla yhdellä vaihteella?