Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Smilodon ja Terppa taisi tulla kinnereillä vastaan vähän ennen Aitoota. Terppa taisi morjestaa takaisinkin :D . Itse mökiltä tulossa. Punainen pikkupaku peräkärryn kanssa.

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja terppa »

eemeli kirjoitti:

Smilodon ja Terppa taisi tulla kinnereillä vastaan vähän ennen Aitoota. Terppa taisi morjestaa takaisinkin :D . Itse mökiltä tulossa. Punainen pikkupaku peräkärryn kanssa.

Joo, katoin, että joku morjenstaa ja kohdilla tunnistinkin :)

Räyskälästä Isojärven kansallispuistoon menossa mutta koska 112 km oli tarpeeksi niin tulimma Pihtilammelle, vika 3,5 km oli vähän raskaampi ja kerran sai työntää :mrgreen:

Mutta mikäpä tässä ukkosta katsellessa nuotion ääressä kun voi kuivassa laavussa istua...

722020225438.jpg
722020225458.jpg
722020225522.jpg

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja torneol »

Joku polki oranssivalkealla kinnerillä aika haipakkaa vastaan tuossa Korson ja Nikkilän välissä tänään aamupäivällä. Lapa pystyssä siinä viittilöitiin.

Nazca Fuego

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 959
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TMS »

Joo minähän se olin matkalla Lappeenrannan suuntaan. Olit muuten reissun ainoa bongaamani nojapyöräilijä, vaikka pyöriä muuten näkyi paljon, varsinkin Helsingin ja Porvoon välillä.

torneol
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 844
Liittynyt: 28 Marras 2018, 07:13
Paikkakunta: Sipoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja torneol »

Joo, ei täällä yleensä montaa näy. Pari trikeä tiedän ja sitten mun vanhan Bentsin olen pari kertaa nähnyt. Muuten on normi pystäreitä; joita on tänä suvena ollut aika paljon.

Nazca Fuego

Avatar
takakeno
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 575
Liittynyt: 23 Heinä 2015, 21:40
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja takakeno »

Mango tuli vastaan eilen Pirkkalan ja Nokian rajalla.
Vaan eipä malttanut pysähtyä.
Mukava kuitenkin nähdä minun edellinen velomobiili liikenteessä.

Velomobiileitahan tulee joka vuosi lisää liikenteeseen, mutta johonkin sitten vaan katoavat.
T:Jere

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2003
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

To 13.8.20 huomasin Nummelassa jonkun tuntemattoman ajelevan punaisella alaohjatulla deltalla. Olin itse autolla hakemassa taloyhtiön talkootarjoiluja Prismasta, joten en päässyt haastattelemaan kuskia. Saapas nähdä, törmätäänkö uudelleen...

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1626
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Härski »

Säkylässä tapasin joku viikko takaperin nakkilalaisen nojapyörälupauksen, 13 vuotiaan Samuelin. Jätkä oli taittamassa muistaakseni yli sadan kilometrin kesämökkireissua yksin fillarilla! Hetki siinä turistiin ja testailtiin toisten pyöriä.

On kyllä kova jannu veivaamaan ikäisekseen! :D

IMG_20200816_173925-01.jpeg
IMG_20200816_173925-01.jpeg (333.75 KiB) Katsottu 5461 kertaa
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

Jep, tuttu mies, Samuel - hää on meitä Räyskälän nojakkikisaveteraaneja :mrgreen: ja kova luu sielläkin, ei vanha pysy enää perässä.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Sininen DF?? 3.9 torstaina lipui nätisti pitkin hirsalantietä kyläkaupan jälkeen jyrkissä mutkissa. Meni sen verran nätisti että aiheutti hetkellistä omistamisen halua! :mrgreen:

Optima Baron | 1kw Velogatti

mikkeri
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Kesä 2019, 08:33
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja mikkeri »

Bongasin tänään 2 trikeä liikehtimässä Lappeenrannan vesitornin nurkilla. Harmi että olin autossa, ja vielä kyytiläisenä, ni ei pystyny käyä jututtaa.

Nazca Paseo

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

mikkeri kirjoitti:

Bongasin tänään 2 trikeä liikehtimässä Lappeenrannan vesitornin nurkilla. Harmi että olin autossa, ja vielä kyytiläisenä, ni ei pystyny käyä jututtaa.

Melkosta nojailuruuhkaa lpr:ssä :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Höregrö
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 206
Liittynyt: 06 Touko 2009, 14:04
Paikkakunta: Turku

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Höregrö »

Ajelin nojapyörällä lenkkiä 23.9 kun jossain Kaarinan ja Piikkiön välimaastossa vastaan tuli matala punainen nojakki polkijoineen, oiskohan ollut Nazca?

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mä kohtasin nojapyörän ilman kuskia. Tummansinen tai harmaa HPV grasshopper (jos oikein katsoin) lukittuna aitaan pyörätien varressa kohtuu kaukana mistään rakennuksesta joten jäi vaikutelma et matka olis katkennut ehkäpä tekniseen vikaan.

jvuotila
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 216
Liittynyt: 05 Tammi 2019, 10:16

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jvuotila »

Tänään Nurmijärven Sääksjärvellä naisihminen oli kovin kiinnostunut kinneristä ja paljon tuli kysymyksiä. Lopuksi hän totesi ettet sinä ainakaan Helsinkiläinen voi olla kun ei siellä tällaista hulluutta löydy. Jäi vaivaamaan että oliko tuo kohteliaisuus vai veetuilua. :D

Vastaa Viestiin