Tampere etkot 5-6.8.2023

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!

Tampere etkot

kiinnostaa

7
64%

ei kiinnosta

4
36%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5024
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja tm »

Kiitokset omastakin puolesta kaikille mukana olleille! Mukavaa oli ajattaa porukkaa täkäläisissä maisemissa. Ja erityiskiitos tietysti janxille, jota ilman tämä pippalo olisi jäänyt toteuttamatta.

Ja mitä fasiliteetteihin tulee, niin tarvii ensi vuoden etkoihin mennessä siivota rojuja pois, niin mahtuu tarvittaessa useampikin osallistuja yöpymään sisätiloissa. Sellainen viikonloppukommuuni :-).

Pihan telttamajoitusmahdollisuutta (etu- ja takapihan nurmikkoalueet) ei hyödynnetty vielä tällä kertaa lainkaan. Ja tontin metsiköstä löytyy myös puita riippumattoihmisille (en tosin ole katsastellut että montako kelvollista paikkaa). Ei tällä vielä Härmälän leirintäalueen kanssa kilpailla, mutta eipä yöpyminen toisaalta maksakaan mitään tapahtumaan osallistujille.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja janx »

Minä ja minun suuret suunnitelmat. Nyt on pilattu hyvä hallisviittipaikka. :mrgreen:

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5024
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja tm »

janx kirjoitti:

Minä ja minun suuret suunnitelmat. Nyt on pilattu hyvä hallisviittipaikka. :mrgreen:

Niin, ei ole enää tarjolla omaa yksityisyyttä, ja jatkossa riski joutua esim. kuuntelemaan jonkun kuorsausta kasvaa Kuva. Mutta korvatulpat on keksitty. Ja voithan sitä ensi kerralla ottaa riippumaton mukaan, niin pääset takametsään loikoilemaan.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja janx »

Korvatulpat ja silmämaski olivat tosiaan käytössä. En siksi osaa sanoa pitikö huonetoveri jotain meteliä tai valoshowta yöllä. :D

Riippumattojen kanssa on valitettavasti vain huonoja kokemuksia nukkumiseen, joten toivottavasti en joudu ulkoruokintaan. :)

Cura eye rest:
https://curaofsweden.com/fi/cura-eye-rest-black-10x27

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5024
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja tm »

janx kirjoitti:

... Riippumattojen kanssa on valitettavasti vain huonoja kokemuksia nukkumiseen, joten toivottavasti en joudu ulkoruokintaan. :)

Varaat vaan tuolla perustamassasi ensi vuoden etkojen viestiketjussa itsellesi samantien sisämajoituksen, niin ei pelkoa että riippumattoon/telttaan joutuisit Kuva.

Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2029
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

Kiitokset osallistujille ja etenkin järjestäjätaholle minunkin puolesta. Tälläinen matalan kynnyksen miitti on minulle mieleisin sapluuna. Lähtöpäätös syntyi edellisenä päivänä kun Teppo tarjosi sekä sviittimajoituksen että pyörän joka oli toki tuttu minun vanha mbb. Eihän tarjousta voinut jättää käyttämättä! Vauhtia oli sopivasti ja muutenkin oli sikasiistiä ajella hienoja reittejä muiden mukana kun ei tarvinnut huolehtia suunnistuksesta. :D


Omat pyörät:
Feenix , Jive , Kruiseri , CrankForward-pystäri

Anni
Viestit: 135
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:55

Re: Tampere etkot 5-6.8.2023

Viesti Kirjoittaja Anni »

Puhelimen kuvakaappaustoiminto on sitten hieno, tallennan sinne aina jotain jotka unohtaisin muuten pysyvästi… Mä siinä majatalon mainiolle isännälle ja takakenolle höpöttelin siitä laudasta minkä näin rauhaniemen rannasta järvellä, ja kuvia selatessa huomasin tallentaneeni sen härvelin nimen. Eli se on foil board, ilmeisesti suomentuu foililaudaksi. E-foil board on sitten se sähköavustettu versio.

Härmäpyörä 2013 muutaman kuukauden
ICE Adventure 12.8.2016 ->
Nazca Paseo 13.9.2021 ->

Vastaa Viestiin