Mafia saunoo Rajaportilla

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Mafia saunoo Rajaportilla

Viesti Kirjoittaja tm »

Rauhaniemessä eilen anioni, jori, samuel, takakeno ja tm, sekä suuri joukko vähemmän tunnettuja ihmisiä. Näsijärven vesi oli kylmää (+5 astetta), mutta saunoissa lämmintä .

Ensi kerralla kun sekasaunaan suunnataan, niin kohteeksi päätettiin ottaa Pereensaaren sauna Pirkkalassa.

Härski
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Härski »

:mrgreen:
On se aikamoista varmaan kun oikein julkkikset saunoo keskenään
:mrgreen:

Tavan kansa takuulla kalpenee sivusta seuratessa. :D

anioni

Viesti Kirjoittaja anioni »

Julkkikset voisivat kertoa autonkuljettajilleen, että reilun viikon päästä saunottaisiin siellä Pereen saunassa. Koulu tuo minut jälleen Tampereelle, eli saunoakin voisi jonakin iltana ti - to välilä, eli 10.-12.12. Eli voi jälleen ilmoitella, mitkä päivät ei sovi.

.
Atomin vastaanottaessa tai luovuttaessa elektroneja atomista tulee ioni. Elektroneja luovuttaneesta atomista tulee positiivisesti varautunut ioni, kationi. Elektroneja vastaanottaneesta atomista tulee negatiivisesti varautunut ioni, anioni.

samuel
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja samuel »

Mulla on kysely vielä vetämässä mille illalle saan muksun treenikyydit hoitoon niin se ilta käy mulle.

EDIT: torstai sopisi mulle

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

tm

Viesti Kirjoittaja tm »

samuel kirjoitti:

Mulla on kysely vielä vetämässä mille illalle saan muksun treenikyydit hoitoon niin se ilta käy mulle.

EDIT: torstai sopisi mulle

Hienoa, siispä torstaina (eli huomenna) saunomaan, klo 18 Pereensaareen.

tm

Viesti Kirjoittaja tm »

Pirkkalan saunan eilisiin löylyihin selvisivät anioni, samuel ja tm. Saunassa oli kuuma ja järvessä kylmä, eli keskimäärin oikein hyvät olosuhteet .

anioni

Sekasauna Rajaportilla

Viesti Kirjoittaja anioni »

Oli tosiaan hieman kylmää tuo vesi (tai mikä minä olen sanomaan, kokeilin vain varpaalla). Eli kyllä nyt varmaan ainakin huhtikuuhun asti on aivan liian arktista yrittää luonnonveteen kastautua, niin voisi sitä rajaporttiakin kokeilla. Siellä oli sekasaunat jokaisen kuukauden viimeisenä torstaina, eli sellaisiin voisi koittaa tähdätä. Eli ilmeisesti seuraavat sekasaunat olisi 30.1. ja 27.2.

Viimeksi muokannut anioni, 29 Joulu 2024, 16:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

.
Atomin vastaanottaessa tai luovuttaessa elektroneja atomista tulee ioni. Elektroneja luovuttaneesta atomista tulee positiivisesti varautunut ioni, kationi. Elektroneja vastaanottaneesta atomista tulee negatiivisesti varautunut ioni, anioni.

janx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janx »

Kalenterimerkintä mahdollista tässäkin ketjussa. Jokainen vastaaja voi luoda kalenterimerkinnän.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin