Eihän siinäkään ole tankoa.
Ja helppohan se sillän on ajella hutikassa kun siinä heiluu eessuntaassun muutenkin.
Eihän siinäkään ole tankoa.
Ja helppohan se sillän on ajella hutikassa kun siinä heiluu eessuntaassun muutenkin.
Anteeksi valmiiksi, oli ihan pakko
mahtaako humalatilan syvyydellä olla vaikutusta kampipituuteen tuhti känni, lyhkäset kammet
Nojaillaan!
Sepä oliskin kätevää jos pyörän kammet määräytyisivät automaagisesti kännin mukaan oikeaan pituuteen. Hirveessä jurrissa olis vaikka 5mm kammet. Ei kiihtyis vauhti liian kovaksi.
Vauhtiahan saa vaihteilla... Mutta sillonhan on vähemmän tasapainoa heiluttavia tekijöitä kun jalat liikkuu vähemmän.
Ircissä 24/7 online, paikalla aina välillä
#nojakki@ircnet
Olen kokeillut ja ajanutkin Sinner Comfortillani Viikin alueella. Oltiin kuvailemassa ja ajelemassa entisen kaverini kanssa. Entinen sen takia, kun teki oharit tässä vähän aikaa sitten. Hyvin kulkee nojakki humalassakin. Pitää vain muistaa ettei kanttaa kovin paljoa. Kännissä kun tulee virhearviointeja ja koitan niitä kompensoida lisäämällä kanttaukseen tarvittavaa matkaa
Apache1 kirjoitti:Olen kokeillut ja ajanutkin Sinner Comfortillani Viikin alueella. Oltiin kuvailemassa ja ajelemassa entisen kaverini kanssa. Entinen sen takia, kun teki oharit tässä vähän aikaa sitten. Hyvin kulkee nojakki humalassakin. Pitää vain muistaa ettei kanttaa kovin paljoa. Kännissä kun tulee virhearviointeja ja koitan niitä kompensoida lisäämällä kanttaukseen tarvittavaa matkaa
Ei sitä humalatilaakaan aina tarvita. Mä onnistuin tossa kesällä jotenkin ajamaan reunakiveen silleen rengas sivusuunnassa, no onneksi ei nirhannut mitään viiltoja. Ei pitäis ikinä katsoa vasemmalle jos on kääntymäs oikealle, koska sitten saattaa vahingossa ajaa liian suoraan
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.