Tuossa on mielenkiintonen idea/ratkaisu http://www.turnerrecumbents.com/products.htm
Jos ymmärsin tekstin oikein tuon T-long mallin pyörän voi muuttaa myös swb:ksi siirtämällä etuhaarukan tuohon takimmaiseen emäputkeen eli samasta rungosta saa joko lwb:n tai swb:n
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Siltä se näyttää. Tandemi vasta hurjalta tekeleeltä.........
Tandem-tekstistä pisti pahasti silmään:
Safety becomes paramount, especially when a front-tire blowout, or slipping on a sharp turn, can turn a good day into a disaster. But with the T-4-2, the extra front, in-line wheel provides a critical safety backup. A flat will just slow you, not throw you.
RENGAS VOI PUHJETA JA PYÖRÄLLÄ VOI KAATUA! SILLOIN PAKENEE HENKI!! JUURI SINULTA! LAITA KAKSI ETUPYÖRÄÄ NIIN ET KAADU!
Safety becomes paramount, especially when a front-tire blowout, or slipping on a sharp turn, can turn a good day into a disaster. But with the T-4-2, the extra front, in-line wheel provides a critical safety backup. A flat will just slow you, not throw you.
RENGAS VOI PUHJETA JA PYÖRÄLLÄ VOI KAATUA! SILLOIN PAKENEE HENKI!! JUURI SINULTA! LAITA KAKSI ETUPYÖRÄÄ NIIN ET KAADU!
Itseäni jäi kovasti mietityttämään miten tuollainen tandem käyttäytyy kun alusta on jotain muuta kuin täysin tasainen. Eteen 100 kg kuski, takana 50 kg kyytiläinen. Ajetaan kaupungissa hidastustöyssystä yli, mitä tapahtuu?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"