Vähän sattui näin kinnerikuskin silmään tuolta Wikistä tämä : "Kolmipyöräinen polkuauto tunnetaan ”kinnerinä” (engl. Velomobile), ja niitä on myös sähköisinä. Euroopassa on n. 30 valmistajaa. Kaikki kinnerit ovat epäkäytännöllisiä, oudon näköisiä ja kolmipyöräisinä epävakaita."
En kyllä millään koe asiaa noin, mutta siihen on varmaan syynsä . Jotenkin en aivan hahmota tätä projektia tuon nopeuden kannalta/takia, mutta ehkä olen kaavoihin kangistunut... Periaatteessa varmaan tuollaisena tavaran/lasten kuljetuspyöränä voisi olla ok konsepti, mutta mitä uutta tämä toisi siihen? Sateensuojan nyt ainakin. Käyttösäde on aika rajallinen tuolla nopeudella, mutta tietysti kaupungeissa/taajamissa matkatkin on lyhyitä. Siinä on vaan se ongelma, että kaupungissa tämä on väkisinkin kömpelö, niin kuin on kinnerikin. Siinä tavallinen sähköavuetettu tavarapyörä vie helposti ehkä voiton?
No joka tapauksessa tämä on kannatettava idea ja toivottavasti saa tuulta alleen.