Olisko tämä. Mutta mistä noin pieniä kuskeja löytyy?

Kuski tainnut könytä kun niin paskaiset kamppeet?
Tämä Monty lienee pienimmästä päästä, jos puhutaan aikuiselle soveltuvista:

http://www.olafjohansson.com/monty/montypage.html
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Jos taas puhutaan siitä, mikä on kokoontaitettuna pienin, niin bromptonin nojakkiversio vienee voiton:


http://stein.dommel.be/brompton/chapters/Future.html
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Jos taas puhutaan siitä, mikä on kokoontaitettuna pienin, niin bromptonin nojakkiversio vienee voiton:
Jos oikeasti moisen haluaa, täältä sitä muutos-kittiä saa:
http://www.junik-hpv.de/html/brompton_liegerad.htm
Lisäksi tarvitaan vielä se yks bropton, noin 1000€.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 - Helander maastoproto 1 - Kiertopalkinto Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Matti kirjoitti:hetkonen mites tommosta ohjataan. ei näy alla eikä yllä kahvoi.
Se on Python, eli ohjataan ajatuksen voimalla: http://www.python-lowracer.de/
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Matti kirjoitti:tarviiko käydä jotain meditointikursseja tai kenties samuraioppeja?
Ei tarvi. Jos et muista miltä lapsena tuntui oppia ajamaan polkupyörällä, niin pythonilla voit kokea sen uudelleen. Aivan ehdottomasti asia joka kannattaa kokea, oma tulkintani ko. kokemuksesta:
"Puutteistaan huolimatta voin todeta että aivan mahtava "laite". Kaikki alkaa ajamisen oppimis prosessista. Ensimmäisien päivien aikana ei pysy pystyssä metriäkään, täydellinen turhautuminen. Mutta sitten, yhtäkkiä, 5metriä kaatumatta. Ja kohta 10metriä. Pian menee jo 50metriä ja pyörä vie miehen, ei tietoa minne, mutta halu ottaa selvää on kova. Kohta tuntuu että laitetta voi ohjata, tehdä loivia kaarroksia, sitten tiukempia mutkia. Jokaisella ajolenkillä tuntuu että kehittyy, kunnes noin 1000km:n kohdalla tulee täydellinen "zen"(kuten eräät python-kuskit asian nimesivät). Kuljettaja ja ajoneuvo tulevat yhdeksi. Kun antaa pythonille tilaa toteuttaa itseään, se vie kuljettajan ohjaamatta minne tämä haluaa. Ohjaamista tarvii ajatella yhtä paljon kuin kävellessä jalkojen liikuttelua. Kun pitää nopeuden sellaisena ettei hengästy, niin ajaminen on uskomattoman rentoa. Aivot lepää, kun kädet lepää. Harmi vain kun käsijarru vaatii koko ajan toisen käden, pythonin luonne tulee paljon paremmin esille kun rakentaa siitä jalkajarrullisen. Näitä asioita ei voi kokea muilla kulkuneuvoilla."
Suora lainaus kotisivuiltani: http://www.omanetti.fi/ninajukk/python.htm
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Se on Python, eli ohjataan ajatuksen voimalla: http://www.python-lowracer.de/
Jukka
Ajatuksen voima on niin mahtava vehje. Mistä siihen saisi kunnon käyttöohjeet?
Tämä nyt on aivan OT, mutta pakko on sanoa että räkätin jo toista kertaa tänään hervottomasti. Vaikka tässä ei ollutkaan pieruhumoria jota päivän toinen keissi sisälsi.
Lainaus siis HS.fi viivistä ja wagnerista - tämä linkin takana http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135239511218.gif

Tuollaisen jälkeen on vaikea sanoa mitään. ![]()
Melkein houkuttaa ruveta rakentamaan phyton ![]()
Mutta miten käy yli 30 km/h nopeuksissa ![]()
On vain otettava järki käteen
![]()
Sakari ![]()
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Pastori kirjoitti:jviirret kirjoitti:Se on Python, eli ohjataan ajatuksen voimalla: http://www.python-lowracer.de/
Jukka
Ajatuksen voima on niin mahtava vehje. Mistä siihen saisi kunnon käyttöohjeet?
Äh, ei mee nojakki kuskit tuolla "ajatuksen voimalla" vastauksella hiljaiseksi. 95% python keskusteluista ihmisten kanssa jotka näkevät sen ensi kertaa menee näin:
-Eihän siinä ole edes ohjaus tankoa, miten sitä oikeen ohjataan?
-Ajatuksen voimalla
-Häh?
Täällä ei kukaan ole vielä esittänyt tuota toista kysymystä ![]()
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...