Wacky kirjoitti:Alaohjauksessa on se ongelma että ottaa paljon osumaa kun kaadut ja talvella sohjossa ajellessa kaatuilee välillä ainakin harjoitellessa. Kapea hamsteri saa vähiten osumaa, mutta se on vaikein hallittava eli valintoja, valintoja, valintoja..
Juuri tuo on mun mielestä alaohjauksen etu: kun kaadut, stonga ottaa suurimmat damaget ja pyörä pysyy ehjänä. Mulla on jo kolmas stonga menossa, mutta muu pyörä pysynyt melkeinpä naarmuttomana  Voisin kuvitella, että ainakin penkki ja tarakka olisivat ottaneet aikasen paljon hittiä tähän mennessä. Mutta joo, kummassakin ohjauksessa on kieltämättä etunsa...
 Voisin kuvitella, että ainakin penkki ja tarakka olisivat ottaneet aikasen paljon hittiä tähän mennessä. Mutta joo, kummassakin ohjauksessa on kieltämättä etunsa...

 Se on mukavaa, kun ei tuolla Scorpionilla mihinkään täristävään viitsi mennä, siinä on jousitus enemmänkin ottamassa vastaan niitä väistämättömiä röykkyjä pyörätieajossa.
  Se on mukavaa, kun ei tuolla Scorpionilla mihinkään täristävään viitsi mennä, siinä on jousitus enemmänkin ottamassa vastaan niitä väistämättömiä röykkyjä pyörätieajossa.
 Schwalbe Ice Spiker 2,1" mahtuu, 2,35" ei kuulemma.
  Schwalbe Ice Spiker 2,1" mahtuu, 2,35" ei kuulemma. ?
 ? . Tosin lokarien sisäpintaan kun suihkauttaa silikonisuihketta niin sen jälkeen renkaat eivät niin helposti lukkiudu pakkautuvan sohjon vuoksi. En kyllä tiedä voinko tai haluanko sittenkään luopua scorpionista kokonaan kun se on niin hyvä jäisillä ja uraisilla keleillä, vaikka samaan aikaan etsin sohjoon sopivampaa kulkupeliä. Pyöräkellari täyttyy kohta
 . Tosin lokarien sisäpintaan kun suihkauttaa silikonisuihketta niin sen jälkeen renkaat eivät niin helposti lukkiudu pakkautuvan sohjon vuoksi. En kyllä tiedä voinko tai haluanko sittenkään luopua scorpionista kokonaan kun se on niin hyvä jäisillä ja uraisilla keleillä, vaikka samaan aikaan etsin sohjoon sopivampaa kulkupeliä. Pyöräkellari täyttyy kohta   .
 .
