Sivu 2/2
					
				Re: Kinnerin vaihteista
				Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:02
				Kirjoittaja jori
				
Toiset uskoo heti, kun jostain on valokuva. 
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.

 
			 
			
					
				Re: Kinnerin vaihteista
				Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:08
				Kirjoittaja jviirret
				Kinnereissä onneksi on käsijarrut   
 
Akselia pitkin toimivaksi se tuossa Forklesissä on tehty. Kustompsysles foorumin mukaan.
 
			
					
				Re: Kinnerin vaihteista
				Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:38
				Kirjoittaja jori
				jviirret kirjoitti:Kinnereissä onneksi on käsijarrut   
 
Akselia pitkin toimivaksi se tuossa Forklesissä on tehty. Kustompsysles foorumin mukaan.
 
 Varovasti saa ajella, kuten kuvastakin näkyy.

 
			
					
				Re: Kinnerin vaihteista
				Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:43
				Kirjoittaja Vilijami
				jori kirjoitti:
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.
 
Tuo on niin takapainoinen, että pitoa on takarenkaalla lujasti. Jos akseli kestäiskin, niin tuo 32mm runkoputki ei kestä jarruttamista ja jos se sattuisi Ihmeen kaupalla kestämäänkin, niin joustoliike olisi niin suuri että ohjaus venkoilee mihin sattuu ja nurin mennään. Tuohan on vaan taideteos, millä 47 kiloinen taiteilija on kerran rullannut kuvaa varten.
Muoks. Jori ehti ensin.