Toi peukalokaasun kiinntys on 3D-printattu. Sitä voi tossa paikassa käyttää sekä peukalolla, että kämmenen sisäsyrjällä.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
https://nojapyorafoorumi.fi/
Toi peukalokaasun kiinntys on 3D-printattu. Sitä voi tossa paikassa käyttää sekä peukalolla, että kämmenen sisäsyrjällä.
Tuossa avausviestissäni kerroin testiajosta näin, laitan sen tähän uudestaan, ettei tartte kaivaa sieltä:
Ajoin ICE Sprint X Tourilla 36 km lenkin vaihtelevassa maastossa asfaltilla. Olen säätänyt moottorin lopettamaan vedon 26 km/h:ssa. Oli aivan huikeaa ajaa niin, että kiihdytin nopeasti voimakkaalla poljinvoimalla nopeuden tuon maksimin yli. Sen jälkeen saatoin ajaa pitkät pätkät 26-30km/h, jolloin sähköä ei kulunut juuri lainkaan. CA:sta näin, että kulutus myös silloin on 4W. Näin on myös alamäessä rullatessa. Tämä on kuitenkin moottorin ominaisuus, kontrolleri työntää sinne tuon 4W, jotta moottorin vastus ei jarruttaisi rullausta.
Kun kiihdytin nostaakseni nopeuden siihen maksimiin, niin tehot vaihtelivat 50 ja 350W:n välillä. Tuon 25-26 km/h ylläpitäminen vei tuollaiset 40-90W maaston muodoista riippuen. Ylämäissä sain runtattua tehot jopa 700W:n paikkeille, mutta silloin oli vauhtikin oli n. 25 km/h. Yleensä lukemat olivat 150-350W.
Löytyykö keltään tällaisia liittimiä? Cycle Analyst käyttää näitä. Pitäisi tehdä yksi jatko, mutta teknologiakaupungista ei löydy näitä. Tarvisin yhden naaraan ja uroksen.
Jos samanlaisia ei löydy , niin eikö voi vaihtaa erillaisiin ja vesitiiviisiin .
Pistät piuhat vaan poikki ja juotat jatkot. Kutistesukilla saat siitä oikein siistin.
Onkos kellään hallussa tehokarttojen tallennus (Analog Aux Input Setup)? Tuo nappi on ohjaussarvessa mutta en ole mitään vaikutusta saanut sillä aikaiseksi. Kokeillut olen kyllä erilaisia asetuksia, huonolla menestyksellä.
Ei ole mulla käytössä lainkaan.
Onko kellään ERider-T9N vääntömomenttianturia käytössä CA:n kanssa?
Mulla on.
Mulla toimii oikein hyvin. Uusin CA-versio. Mites ne CA:n asetukset? Minkä olet valinnut sieltä laitteeksi? Tota nimenomaistahan sieltä ei löydy.
Alkuperäinen ohjelmaversio oli 3.14, siinä ei tosiaan ole esivalintaa tuolle sensorille.
Vaihdoin sitten tuoreimman beta-version 3.15b3, siinä on tuo sensori.
Poljinavustus ei vain toimi kummassakaan versiossa oikein, ei oikeastaan ollenkaan vaikka mitä säätöjä kokeilee.
Ongelmia tuntuu olevan muillakin https://endless-sphere.com/forums/viewt ... lit=erider
Liekö sitten kysymys akkujännitteestä tai maadoituksesta?
Ongelmallinen tuntuu olevan tuo Eriderin vääntömomenttianturi. Ensimmäinen meni vaihtoon kun sen antama poljinsignaali oli vain n. -10 - 20 HWt. Uusi anturi antoi heti jopa yli 400HWt signaalin, mutta toiminta on aaltoilevaa, joskus CA antaa kunnon avustuksen, sitten taas hyytyy vaikka signaalia olisi. Joskus auttaa CA:n uudelleen käynnistys.
Jo kaksi ERider-T9N vääntömomenttianturia palautettu Grin technology. Toinen antoi vain n. 20-30 HW vääntösignaalia. Toinen toimi jotenkuten, joskus antoi yli 300HW, joskus 25-50 HW, toisinaan nukahti kokonaan, ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Ajettu noin 1300 km testiajoa, vääntömomenttiantureilla ei yhtään lenkkiä (20-40km) ongelmitta.
Piti asentaa normaali poljinanturi, kunnes Grin selvittää syyn.