Ostetaan nojapyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
lowryder
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 11:32

Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja lowryder »

Myykää joku, rehelliselle ja rahallisesti köyhälle ihmiselle, yläohjattava nojapyörä.

tai vaikka osasarja.

Tarkoitus olisi karistaa sillä parlamentarismin pölyt jaloista ja suunnata rehellisempiin ympyröihin.

pyörällä siksi, ettei tarvitsisi öljyparoneita enää kannattaa.

Luonnossa en maksa, mutta työllä ja vaihtamalla voin korvata. Rahaakin on mutta ei sitä melkein tuhatta euroa jonka pyörät näyttävät maksavan.

tekisin itse, mutta tietotaito ja resurssit riittävät vain peräkärryyn.

seppo
numerossa 0465578718

vaihdossa:

ilmastoinnin osasia
sukeltajan paineilmalaitteet
valaisimia
kätevät kädet työhön

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Ootko minkä mittainen ja missä päin suomea?

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja PW »

jviirret kirjoitti:

Ootko minkä mittainen ja missä päin suomea?

Jukka

:D Hyvä Jukka, hyllystä löytyy ja palvelu pelaa.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja jviirret »

PW kirjoitti:
jviirret kirjoitti:

Ootko minkä mittainen ja missä päin suomea?

Jukka

:D Hyvä Jukka, hyllystä löytyy ja palvelu pelaa.

Joo, kaikkea löytyy. On pitkää,
Kuva

lyhyttä:
Kuva

matalaa:
Kuva

korkeaa:
Kuva

Ja jopa yksi kinnerikin:
Kuva

Kaikki vain tehty n.180cm pitkälle, tosia voi säätää enempi kuin toisia. Hinnat 100-500e/kpl.
Eikä uudetkaan tonnia maksa: http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... =kenopyora

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4803
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Lahtisen Markulla olisi myynissä huippu nojari Kangasalla. Merki olisi M5 ja kasattu Campan osilla. Nopea pyörä . Jos haluaa hyvän ja kuulemma alta tonnin. :oops:

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17772
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja PW »

lowryder kirjoitti:

Myykää joku, rehelliselle ja rahallisesti köyhälle ihmiselle, yläohjattava nojapyörä.

tai vaikka osasarja.

Tarkoitus olisi karistaa sillä parlamentarismin pölyt jaloista ja suunnata rehellisempiin ympyröihin.

pyörällä siksi, ettei tarvitsisi öljyparoneita enää kannattaa.

Luonnossa en maksa, mutta työllä ja vaihtamalla voin korvata. Rahaakin on mutta ei sitä melkein tuhatta euroa jonka pyörät näyttävät maksavan.

tekisin itse, mutta tietotaito ja resurssit riittävät vain peräkärryyn.

seppo
numerossa 0465578718

vaihdossa:

ilmastoinnin osasia
sukeltajan paineilmalaitteet
valaisimia
kätevät kädet työhön

Minkäs arvoset nuo sukellusvehkeet on jos vaihtamaan ruvetaan? Koko pienenikäni on kiinnostanu sukellus mutt ei oo koskaan raaskint moisia vehkeitä ostaa.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

lowryder
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 11:32

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja lowryder »

Ilo huomata yställisiä ihmisiä olevan olemassa.

pituutta minulla on 175 (ja muutenkin komea)
itä uusimaalla

noista jukan pyöristä houkuttelisi eniten tuo punainen, lyhyt tai myös se pitkäkin. se pitkä saattaisi muutenkin olla paras malliltaan.
Onko teillä muuten kokemuksia maastossa ajosta nojapyörällä, ei taida olla se ihan paras sinne.
mun pitää löytää hiukanlainen kompromissi, kun tiedän että maailmassa ajetaan muuallakin kuin asfaltilla. luulisin kuitenkin pysyväni enimmäkseen teillä.
vaikka aasia ja afrikka täytyy myös ottaa huomioon.

mitäs hintaa jukka noista pyydät, kumpa olisi parempi? pitkä ainakaan ei täryytä niin paljoa.

mulla on muuten tarkoitus sähköistää pyörä ja toivoa, että saan peräkärryyn tarpeeksi aurinkopanelia näyttämättä hölmöltä. oon kelannut myös tuulivoimaa. kaikki ehdotukset ja kokemukset otetaan vastaan.

ne paineilma laitteet lähtenee halvalla. en ole käyttänyt niitä 15 vuoteen joten on vähän unohtuneet mallit ja merkit. (ovat varastoituna muualla)
huonoja ne kuitenkaan ei ole. sukellettu noin (perus) 10 kertaa. olivat okmalleja kaikki ostettaessa.
pullo kevytmetallia(ei siis ruosteessa) 200bar 10litraa (tai 12?), katsastus mennyt umpeen. (paikalliselta pelastuslaitokselta, silloin 50mk nyt varmaan 50 e)
tais olla spiron regu ja octo. paineen alentimet ja muut letkut. ne myös "kuin" uudet
mittarit (syvyys, ilmamäärä, kompassi) analogiset
nostoliivi on kokoa lasten
muuta en uskalla luvata kun en muista kuntoa
käy kattoo uusien ja halpojen hinnat ja ota ainakin puolet pois
tinkiä saa

Jukka voisit laittaa mulle tekstiviestiä jos oot parinsadan kilometrin säteellä porvoosta, voisin tulla katsomaan. numero vanha tuttu, 0465578718.

seppo

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja jviirret »

lowryder kirjoitti:

noista jukan pyöristä houkuttelisi eniten tuo punainen, lyhyt tai myös se pitkäkin. se pitkä saattaisi muutenkin olla paras malliltaan.
Onko teillä muuten kokemuksia maastossa ajosta nojapyörällä, ei taida olla se ihan paras sinne.

Joo, ei todellakaan. Ajoasennosta johtuen ei jaloilla voi yhtään joustaa tai keventää, eli väittäisin että liki pakko olla jousitus. Maastossa ajo on myös raskaampaa ja hitaassa vauhdissa pehmeällä alustalla on nojapyörän pystyssä pitäminen paljon maastopyörää vaikeampaa. Kroppa on kiinni selkänojassa, joten kaiken tasapainoilun pitää tulla ohjauksesta.
Mun selälle talvinen pyörätie tai soratie on liian epätasaisia alustoja jos alla on jousittamaton nojapyörä.

lowryder kirjoitti:

mitäs hintaa jukka noista pyydät, kumpa olisi parempi? pitkä ainakaan ei täryytä niin paljoa.

Jukka voisit laittaa mulle tekstiviestiä jos oot parinsadan kilometrin säteellä porvoosta, voisin tulla katsomaan.

Tuossa punaisessa on kaikki kulutus osat max 500km ajettuja, eikä se ilman penkin kiinnityksen muokkaamista sovellu kuin 180 pitkille. Penkistä puuttuu säädöt. siitä olen vailla 500e.
Tuossa pitkässä sinipenkkisessä taas ei ole mitään alle 6000km ajettua, paitsi takakumi, siitä voisin luopua parilla satasella. Sen penkin siirtäminen pitäisi onnistua ihan normaaleilla pakkityökaluilla, mutta tangon kans voi joutua metallitöihin.

Ikävä kyllä en ole lähelläkään porvoota, vaan Raahessa. Matkahuollosta viime syksynä kävin chopperin lähetyskuluja kysymässä ja olivat vailla liki 150e, huonolla tuurilla ei nojapyöräkään juuri sen halvemmalla liiku :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

lowryder
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 11:32

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja lowryder »

Mä laitan tuon sun sinipenkkisen kyllä vakavaan harkintaan. muutokset ei vaadi liikoja ja penkkikin näyttää aika jousitus kelpoiselta.

pitänee lähteä sukulaisiin tässä kevään mittaan niin pääsee sinne kulmille. tai sitten lähetän jonkun heistä sinne.
katsellaan, laitan viestiä kun ajatukset etenee.

seppo

Vastaa Viestiin