Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...

Viesti Kirjoittaja terppa »

Kun kesällä ostelin pyörään osia niin tuli mukaan klikkailtua vedenpitävät talvikäsineet http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35044 ne on todellakin vedenpitävät, yöllä 48 minuuttia käsissä ja hiestyivät märäksi, sen jälkeen laitoin ne työautoon kojelaudalle, säädin puhalluksen hanskoille ja vielä 11 tunnin jälkeen hanskat olivat kosteat sisältä :shock: täytynee odotella oikeita talvikelejä :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3848
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Itse ostin tällaiset ja olen ollu tyytyväinen. Tykkään että käsineissä on kunnolla väriä jotta käsimerkit (keskisormi yms. ;D) näkyy kunnolla. Kokeilin altaassa veden pitävyyttä n. 30 sekunttia niin ei tullu vettä läpi joten sade taitaa pysyä ulkona. Nuo ei onneks ole ihan hullun kuumatkaan joten itse ajelen <+10 lämmössä niiden kanssa, talvella voi tulla sitten ongelmia mutta alle varmaan saa jonkun ohuen alus käsineen.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Itse käytän Bilteman venelykäsineitä , tuotenumero 25-5194 ja maksavat 12.99 ekee. Kämselkä on neopreenia , sisäpuoli amaraa, vahvikkeet sormissa ja kämmenessä.
Nämä ovat toimineet oivasti kyllä ja ovat kyllä lämpöse ja pitävät kyllä hyvin vettä. Suosittelen kokeilemaan .

Avatar
optimistx
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 675
Liittynyt: 26 Marras 2006, 18:49
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...

Viesti Kirjoittaja optimistx »

Wacky kirjoitti:

... Nuo ei onneks ole ihan hullun kuumatkaan joten ...

Ehdin jo pohtia lausetta useaan kertaan tankaten, miksi hullu tarvitsisi kuumatkalleeen nimenomaan tietyntyyliset käsineet.

Vastaa Viestiin