Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
hannu619
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Touko 2013, 08:37
Paikkakunta: Parainen

Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja hannu619 »

Kuka haluaisi / voisi vuokrata kohtuullista korvausta vastaan Tadpole tai Delta lowriderin, lumien tuloon saakka?
Tai antaa tutustumiskäyttöön?
Kokemusta pitäisi saada nojapyöristä.
Ensisijaisesti olisin kiinnostunut nopeista matkamalleista.

Yhteydenotot suoraan: hannusve@gmail.com

Jos tiedät kaveripiireistäsi sellaisen, jolla tuollainen on, niin voisitko hänelle vinkata tarpeestani? Kiitos.

terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja PW »

En tiedä onko tullu tarjouksia, mie voisin kolmipyörääni lainata mutt voi tulla väärä kuva nojakeista ;) ja kannattaako sitä toiselta puolen suomee lähettää (imatra) ?
Muistui mieleen ett Solia vuokraa kolmipyöräisiä nojakkeja, valikoima ei oo laaja eikä kaikkein urheilullisin mutt varmaan nojailu lihakset löytyy parissa viikossa tuollakin. Maskussa näytti olevan Easyrider deltakolmipyörä, eikös Masku oo teilläpäin ?

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

hannu619
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Touko 2013, 08:37
Paikkakunta: Parainen

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja hannu619 »

PW kirjoitti:

En tiedä onko tullu tarjouksia, mie voisin kolmipyörääni lainata mutt voi tulla väärä kuva nojakeista ;) ja kannattaako sitä toiselta puolen suomee lähettää (imatra) ?
Muistui mieleen ett Solia vuokraa kolmipyöräisiä nojakkeja, valikoima ei oo laaja eikä kaikkein urheilullisin mutt varmaan nojailu lihakset löytyy parissa viikossa tuollakin. Maskussa näytti olevan Easyrider deltakolmipyörä, eikös Masku oo teilläpäin ?

Petri

Kiitos Petri. Masku on tuossa nurkilla, Turun toisella puolen. Turkulaiset sanovat, että toispuol jokke.
Miten tuohon Maskulaiseen (entinen kotikuntani) saa yhteyttä?

Hannu

terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.

hannu619
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Touko 2013, 08:37
Paikkakunta: Parainen

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja hannu619 »

Solia.
Kun kävin heidän sivuillaan, löytyihän sieltä ne pyörät.
Ajattelin, että olisi ollut jollain yksityisellä.
Tuumailen, sillä mallit eivät ole oikein silmiini sopivia...

Eipä niitä tarjoajia ole vielä ollut. Eivät varmaan notku sivuilla.

Hannu

terveisin Hannu
Performer Trike, SH-34, Helkama CE10 e-bike, Cube SL4 29 er pystärit. Kaupunki- ja voimanharjoituspyöränä Helkama Aino 7 v ja modifioitu Crescent hybridi Alfine 11 kapalla.

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2002
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

hannu619 kirjoitti:

Eipä niitä tarjoajia ole vielä ollut. Eivät varmaan notku sivuilla.
Hannu

Kaarinassa Premnas ajelee trikellä, mutta hän taitaa olla kooltaan pienempi kuin sinä eli koeajo ei ehkä onnistu sielläkään... Voisit kuitenkin YV:llä kysäistä.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

SCrystal
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Marras 2021, 14:21

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja SCrystal »

Minulta löytyisi sellainen, ei ole nyt omassa käytössä ollenkaan kun olen vähän siirtynyt toiseen merkkiin. Otathan yhteyttä, jos olet vielä kiinnostunut. Voin vuokrata edulliseen hintaan. Koin ton mallin ehkä vähän epäsopivaksi mulle, aina tuntui vähän epäergonomiselta kun ajoin tolla ja sain paljon selkävaivoja. Päätin lopulta ajatella parastani ja ostin Hasebikesiltä sitten kolmen tontun pyörän. Oli joo pikkasen kallis, ostin sen edullisella lainalla minkä sain osoitteesta https://www.edullinenlaina.com. On ihan mainio, tosi hyvin säädettävä, ei vaadi hirveästi huoltoa ja TOSI ergonominen. Voit jopa ostaa ton mun Deltan, jos haluaisit ihan omaksi mutta toki vuokraus käy myös kun tuolla se lojuu varastossa muutenkin.

Paavo112
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Helmi 2023, 17:17

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja Paavo112 »

SCrystal kirjoitti: 11 Marras 2021, 14:24

Minulta löytyisi sellainen, ei ole nyt omassa käytössä ollenkaan kun olen vähän siirtynyt toiseen merkkiin. Otathan yhteyttä, jos olet vielä kiinnostunut. Voin vuokrata edulliseen hintaan. Koin ton mallin ehkä vähän epäsopivaksi mulle, aina tuntui vähän epäergonomiselta kun ajoin tolla ja sain paljon selkävaivoja. Päätin lopulta ajatella parastani ja ostin Hasebikesiltä sitten kolmen tontun pyörän. Oli joo pikkasen kallis, ostin sen edullisella lainalla minkä sain osoitteesta Lainaa-netistä.fi. On ihan mainio, tosi hyvin säädettävä, ei vaadi hirveästi huoltoa ja TOSI ergonominen. Voit jopa ostaa ton mun Deltan, jos haluaisit ihan omaksi mutta toki vuokraus käy myös kun tuolla se lojuu varastossa muutenkin.

Hieman samaa selkävaivaa ollut minullakin, mutta minkäs teet.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja jori »

Ei noissa parissa viimeisessä jutuissa ole oikein järkeä, tai sitten minä en ymmärrä mitään nojapyöristä. Lienevät pelkkiä mainoksia. Niissä ei kuitenkaan kerrota oikeastaan mitään tarpeellista; deltanojakkien malleja istuimien rakennetta ym, jotka voisivat oikeasti vaikuttaa selkävaivoja lisäävästi. Yleensähän nojapyörät vain parantavat selkävaivoja. Vain nuo mainokset on noissa viesteissä kirjoitettu niin, että se tarkoittavat jotain.

Olen pahoillani, jos olivat oikeasti todellisia viestejä. Jos haluatte, SCrystal ja Paavo112, kertoa jotain selkävaivoja aiheuttavista nojapyöristänne, kuuntelemme mielellämme lisää. Sellaisiin en ainakaan minä ole toistaiseksi törmännyt. Vain tekoäly arveli jokin viikko sitten nojapyörän aiheuttavan selkävaivoja, mutta sehän ei olekaan ajanut nojapyörällä, eikä sillä sitä paitsi ole edes selkää. :oops:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
ukram2
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 462
Liittynyt: 25 Heinä 2014, 15:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja ukram2 »

Oli mulla niska kipeä moneen kertaan muutaman ekan nojailuvuoden aikana. Niska kai lasketaan yläseläksi? Johtui varmaankin siitä että päätä joutuu kannattelemaan, tai siis niskaa kääntämään eteenpäin.

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1626
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja Härski »

Jotuu kannattelemaan, jos ei vielä osaa/ ymmärrä käyttää niskatukea. Kunhan juonesta saa kiinni ei meno paljoa leppoisampaa voi olla. ☺️

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja jori »

Härski kirjoitti: 12 Helmi 2023, 10:16

Jotuu kannattelemaan, jos ei vielä osaa/ ymmärrä käyttää niskatukea. Kunhan juonesta saa kiinni ei meno paljoa leppoisampaa voi olla. ☺️

Minä olen usein ihmetellyt, miten nojapyörässä kenenkään niska voi kipeytyä. Eikös niska ole selkäpuolella ja selän puolen lihakset ovat ainakin minulla täysin rentoina, kun istutaan takakenossa. Kaulan lihakset kyllä joskus hieman kuormittuvat. :mrgreen:

Nojapyöräilyssä kipeytyvät kaulalihakset
Nojapyöräilyssä kipeytyvät kaulalihakset
Sternocleidomastoid-Pain.jpg (17.2 KiB) Katsottu 3151 kertaa

Vai onko tämäkin joku murrealuejuttu. Amerikankielisessä ilmaisussa "neck" niskaa on myös kaulan puolella. Ehkä siellä lännemmässä Suomessa kaula on myös osa niskaa. Tuskin kuitenkaan fysiologisia eroja ihmisten lihasten kiinnittymispaikoissa ja toimintatavoissa noin suuressa määrin on. :shock:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4618
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja janx »

Viimeksi muokannut janx, 25 Kesä 2023, 17:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4618
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Halutaan vuokrata / lainata testikäyttöön lowrider

Viesti Kirjoittaja janx »

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin