Re: Quattrovelo
Joo, niitähän on erilaisia ainakin tuon perän osalta. Urpon pyörässä ei ollu takajarruja, yksinkertasempi ja kevyempi rakenne.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
https://nojapyorafoorumi.fi/
Joo, niitähän on erilaisia ainakin tuon perän osalta. Urpon pyörässä ei ollu takajarruja, yksinkertasempi ja kevyempi rakenne.
PW kirjoitti:Joo, niitähän on erilaisia ainakin tuon perän osalta. Urpon pyörässä ei ollu takajarruja, yksinkertasempi ja kevyempi rakenne.
Tuo akselin suunnitteluvirhe on kyllä tiedossa ja siihen etsitään, ja on kai jo löydettykin, korjaavia ratkaisuja.
Akselin hitsaaminen on aina riskipeliä. Tässä rakenteessa hitsi on vieläpä maksimijännitysvaihtelun kohdalla, joten se ei voi kestää kauan.
varmemman rakenteen tuohon saa siirtämällä hitsin kauemmas maksimijännityksen kohdasta.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/download ... &mode=view
Urpolta oli katkennu 1 noista ripustusnivelistä, vai mikä tuo on nimeltään
Hmm en osaa foorumi kuvaa enää liittää tähän näkyviin
PW kirjoitti:
Urpolta oli katkennu 1 noista ripustusnivelistä, vai mikä tuo on nimeltään
Hmm en osaa foorumi kuvaa enää liittää tähän näkyviin
Siihen linkkiin "img" tagit ympärille.
Hyvää kyytiä nousee QuattroVelon lähtöhinta. Nyt jo 8950e ja vuosi sitten oli vielä 7700e. Mitä oli lanseeratessa? 7500e vai oliko alle?
https://en.velomobiel.nl/nieuws/130/onz ... evelo.html
Nimi muutettu Nyt täytynee fooruminkin kaikki quattro ketjut vaihtaa quatreiksi