Laitetaan nyt meidän osastosta näyte.. Jos ei muuten niin jotain ohjelmaa tänne foorumille. Molemmat omia kötöstyksiä. Toinen ittelle ja toinen pojalle. Hieno seurata kuinka innoissaan poika ajaa omalla nojakillaan, muiden teini-ikäisten irvailuista välittämättä.
Varmaan jotain sukulaispiirteitä on havaittavissa.
Omaan tulee kesän aikana taaksekkin syvä profiilinen vanne, lähinnä ulkonäkö syistä ja pojalle myös vaihtuu nopemmat renkaat kunhan saa aikaseksi.
Hiilikuituinen low racer lähti matkaan Oulusta. Myyjä ostanut Oulunsalosta alkanaan, onko lie joku foorumin käyttäjistä kyseessä? Pyörästä olisi mukava saada lisätietoja enemmän.
Hmm.. Rungon muotoa kun katsoo, niin se kylläkin antaa vahvasti ymmärtää olevansa valmistettu metalliputkesta.
Yleensä konposiittirakenteet on suurempihalkaisijaisia kuin meralliset, eivätkä noin selkeän pyöreitä... putkimaisia siis.
Eipä silti, komea pyörä ja onneksi olkoon siitä. Tuollaisella viilettää huimaa vauhtia maantienlaitaa, kunhan ensin saa ittensä tarvittavaan kuntoon. Tällaisen fillarin pienehkö ilmanvastus alkaa tuomaan selkeää etua menemiseen sellaisilla polkutehoilla joilla jaksaa peruspyörää viedä suunnilleen kolmea kymppiä. Tämä saattanee silloin mennä pari..ehken Kolme pykälää kovempaa. Ero normipyörään kasvaa mitä kovempaa jaksaa polkea.
Sorateillä tai muuten epätasaisella alustalla, tahi muuten hankalissa liikennetilanteiasa, kuten keskusta-ajossa on matala ja pienipyöräinen hieman kehno ja siksi on raaseeeissa viimeisin trendi ollut korkeammissa ja isopyöräisissä.
Hiilikuituinen low racer lähti matkaan Oulusta. Myyjä ostanut Oulunsalosta alkanaan, onko lie joku foorumin käyttäjistä kyseessä? Pyörästä olisi mukava saada lisätietoja enemmän.
Pyörän ulkoisesta olemuksesta päätellen se voisi olla Taiwanissa tehty Performerin jokin malli. Niitä toi yksi loimaalainen porukka maahan koe-erän talvella 2009, mutta sittemmin nämä Performerit siirtyivät Kärkkäiselle myyntiin.
Hmm.. Rungon muotoa kun katsoo, niin se kylläkin antaa vahvasti ymmärtää olevansa valmistettu metalliputkesta.
Yleensä konposiittirakenteet on suurempihalkaisijaisia kuin meralliset, eivätkä noin selkeän pyöreitä... putkimaisia siis.
Eipä silti, komea pyörä ja onneksi olkoon siitä. Tuollaisella viilettää huimaa vauhtia maantienlaitaa, kunhan ensin saa ittensä tarvittavaan kuntoon. Tällaisen fillarin pienehkö ilmanvastus alkaa tuomaan selkeää etua menemiseen sellaisilla polkutehoilla joilla jaksaa peruspyörää viedä suunnilleen kolmea kymppiä. Tämä saattanee silloin mennä pari..ehken Kolme pykälää kovempaa. Ero normipyörään kasvaa mitä kovempaa jaksaa polkea.
Sorateillä tai muuten epätasaisella alustalla, tahi muuten hankalissa liikennetilanteiasa, kuten keskusta-ajossa on matala ja pienipyöräinen hieman kehno ja siksi on raaseeeissa viimeisin trendi ollut korkeammissa ja isopyöräisissä.
Katsoin kans tuota tarkemmin, niin tietyt kohdat ovat metallia (terästä oletettavasti) ja välillä muoto on hiilikuitua. Luulen, että vankimmat kohdat ovat terästä ja välissä menevät osat hiilikuitua. Kevyt kokonaisuus, joka tapauksessa. Pitää ottaa tarkempia kuvia. Liikenteessä ajaminen vaatii lipun näkyvyyden lisäämiseksi kyllä. Koputtamalla muissa materiaaleissa on selkeä ero ja hiilikuidulle olennainen pintakuvio.
Pitkän ja hartaan laittamisen jälkeen kävin tänään tutkimassa teiden kuntoa. Testilenkkiä kertyi 24km. Tiet eivät olleet aivan priima kunnossa, vaikka hiekat ovat saaneet kovasti kyytiä.
Odotan Alankomaista tulevia osia. Vaihdan tarakan penkkiin kinnitettävällä mallilla (sama kuin Nazca Fuegossa) ja laitan viirin penkkiin kiinni.