Re: Pyöräsi kuva
Suosittelen aurinkoisella säällä menemään varjon puolelle kuvatessa tolleen pyöriä tms. esineitä. On toi kontrasti paremmin hallinnassa.
Tämäkin studiokuvan näköinen kuva on tehty ULKONA - aurinkoa välttelemällä.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
https://nojapyorafoorumi.fi/
Suosittelen aurinkoisella säällä menemään varjon puolelle kuvatessa tolleen pyöriä tms. esineitä. On toi kontrasti paremmin hallinnassa.
Tämäkin studiokuvan näköinen kuva on tehty ULKONA - aurinkoa välttelemällä.
Nääh, kuvanottopuolella oli epäesteettistä ryönää, ja pyörien siirtämisellä oisin sortunu turhamaiseen höntyilyyn. Niillä lahjoilla mennään mitkä on annettu!
Vanha tuttu pyörä palautui Imatralle ainakin joksikin aikaa - lapsi palasi samalla äidin ja isän "helmoihin"
Vähän kokeilin, on siinä erilainen ohjausgeometria ku näissä nykyisissä mbb-pyörissäni, joutuu ohjaamaan enemmän.
Iski nojapyöräkuume, ja se helpottui Challenge Twisterillä Ei ehkä ollu ihan se unelmien nojakki(mikähän se on), mut kyllä tämäkin ajamisen iloa tuottaa.
Laitetaan nyt kuva fillarista tänne talteen..
Just ruikkasin kilikalipullosta hieman kiiltoa pintaan, nii taas kelpaa!
Minusta ainakin näyttää siltä, että siinä on lamppu. Keskiön kohdalla rungon alla.
Jos ei ole, mikä tuo mahtaa olla?
Lamppu se on. Voi sen lampun kiinnittää kuljettajaankin. Ikäviä varjoja tosin tulee.
Se on puolilaiton tutkanpaljastin! Tietää himmailla hieman ennen kameraa.
Joku voi tietty luulla sitä lampuksikin.. Akun sentään vaivaannuin maalauksen ajaks ottamaan pois. Se on ollu tarralla puomissa, pullotelineen edessä. Suht Hyvin on pelannu pian 6 vuotta, vaikka luulis kuran tekevän sähkövermeille tepposensa.
Takaboksia ei vaan millään saa aikaiseksi laittaa paikoilleen. Se kyllä varmaan vähentäisi yliäänipamauksia hieman..
Tämän kesän kaksipyöräinen nopean ajon kalusto valmiina kesän karkeloihin
Zockrassa on vannejarrut ja ne yhdistettynä nopeuteen saa mulle turvattoman olon. Se saa palvella vain velodromi ja rata-ajoissa. Treenit trainerilla.
Pelso on aivan mahtava yleispyörä. Vakaa ja tärinät eivät juuri tunnu missään vaikka pyörä on jäykkö. Tuolla J-Barilla ja keveillä kiekoilla pyörä on hyvä kiipeämään ja kiihtymään.
Suosittelen lämpimästi jos sopii omaan budjettiin.
kristiansalikoski kirjoitti: ↑10 Kesä 2021, 21:59Tämän kesän kaksipyöräinen nopean ajon kalusto valmiina kesän karkeloihin
Kai sää olet alastarolle tulossa?
kristiansalikoski kirjoitti: ↑10 Kesä 2021, 21:59Tämän kesän kaksipyöräinen nopean ajon kalusto valmiina kesän karkeloihin
Zockrassa on vannejarrut ja ne yhdistettynä nopeuteen saa mulle turvattoman olon. Se saa palvella vain velodromi ja rata-ajoissa. Treenit trainerilla.
Pelso on aivan mahtava yleispyörä. Vakaa ja tärinät eivät juuri tunnu missään vaikka pyörä on jäykkö. Tuolla J-Barilla ja keveillä kiekoilla pyörä on hyvä kiipeämään ja kiihtymään.
Suosittelen lämpimästi jos sopii omaan budjettiin.image.jpg
image.jpg
Hieno pari! Miten Di2 on pelannut nojapyörässä? Heti kun Shimano julkaisee Di2-version 105:sta asennan sellaisen omaan pyörään, helpottaisi huomattavasti ohjaustangon ergonomiaa ja vaijerinvetoja...
Kiitos!
Tuo Di2 on ollut toiminnaltaan pomminvarma.
Tangonpää vaihtajissa napit eivät oikein osu sormille tilleri-ohjauksessa. Laitoin nuo pienet satelliitti-napit ja ne saa laitettu juuri toivomaansa paikkaan.
Tuohon sun pyörääsi uskoisin sen olevan hyvä valinta.
Sram langattomat olisivat kenties vielä helpommat asentaa
Viimeisen kerran yhdessä. Ibex (keskellä) lähti uuden omistajan matkassa kohti Tamperetta. Kiva pyörä pääsee taas tositoimiin.