Otsikko kertonee kaiken oleellisen! Tässä on tullut jo hetki mehusteltua, että josko tuossa nyt ois sittenkin rahalle vastinetta. Kovasti on tullut googletettua, ja oikeastaan aika vähän tuosta on tullut negatiivista juttua vastaa, pääasiassa ainoa murhe tuntuu olevan mahdollinen öljyn vuotaminen ja sekin pääasiassa tiputtamista, vuotamisen sijaan. Hurjimmat on noilla ajaneet ihan mielettömiä kilometrimääriä, mutta itteä jotenkin epäilyttää, että suurin uhka tuon toiminnalle on se, että joku varastaa joko takakiekon tai koko pyörän
Jotenkin himottaisi se levyjarruversio, joka vaatii sen ulkoisen vaihdinboksin, lisäksi pitkät ketjut yms. syyt aiheuttavat ketjunkiristimen tarpeen, muuta tuosta nyt ei vielä osaa speksata. No se, että vannekehäksi meinasin 26", niin samaa kiekkoa saisi käytettyä myös maastopyörässä jne jne, eli tuo koko on vaan huomattavasti useampaan projektiin sopiva, verrattuna siihen, että teettäisi 20" kehällä tuon takakiekon. http://www.rohloff.de/en/ Tuolta Rohloffin sivuilta löytyy myös rungonrakentajille tietopakettia noista dropouteista yms, joten ei jää siitäkään kiinni.
Onko jollakulla moinen pyörässään ja onko tuosta nyt jotain oleellista tietoa?