jooseha kirjoitti:samuel kirjoitti:Tällein köyhänä sitä luulisi että 6-8t€:lla saisi normihuollolla toimivan laitteen.
Eikös nämä kestä normaalipolkijalla juurikin noin.
XL uutena mallina kärsii vielä lastentaudeista ja TMS on polkijana isokokoinen maailmankärkitason polkija eli en yleistäisi
Minä haluaisin nähdä sen katetun tai kattamattoman triken, joka kestää ajaa samoja vauhteja, kuin Tero pitää tapanaan ajella.
On aivan selvä, että kinneri kestää tadpolevauhdeilla mennen tullen saman kuin mikä tahansa tadpolekin. Eihän tuossa Teron DFssäkään –vaikka vauhdit ovat summittain tuplat– ole hajonnut mitään dramaattista, renkaita ja taittopyöriä ja muutama liimaliitos, ilman merkittävää haittaa ajelulle.
Jos kinnerillä ajetaan "luotettaviin trikeihin" verrattuna tuplanopeudella, on aivan ilmeistä, että rakenteet ovat niin lujilla, että ylikuormituksia tulee. Nuo ovat aivan eri käyttötapoja. Herrasmiesmäisesti ajelevat kinneristit ovat ajelleet vuosikaudet aivan yhtä suurella käyttövarmuudella kuin muutkin nojapyöräilijät.
Kinnerien viat vain näyttäytyvät dramaattisempina, koska niiden rakenteet ovat outoja, eikä niitä noin vain pelkällä polkupyörätekniikan kokemuksella kykene korjaamaan. –Kun ei kykene, kysyy foorumilla ja tämä "kirjataan" dramaattisesti kinnerin viaksi, vaikka vika on enemmänkin kuskin kokemattomuutta.