Tervehdys tännekkin.
olen tuossa sumplinut hitaasti ja varmasti tuollaisen polkuauton rakentamista
liki 3 vuotta...
ja valmiit maksavat noin 1700e joita bergiltä saisi ja nuissakin istuma asento on tosi pysty..
aika on mennyt kaikkeen muuhun kuin rakentamiseen mutta vihdoin löysin sen salasanan josta on ollut jonkin verran iloa eli kinneri.
täällä varmaan joku imasee herneen kun puhun kinneristä ja polkuautosta samassa viestissä mutta antakee anteeksi...
tarkoituksena olisi rakentaa työmatkaajoa (3,5km) varten tuollainen kinnerin kaltainen polkuauto...
ja sairas visio on jotta se olisi 4 pyöräinen, ei siksi että siinä olisi järkeä vaan siksi että se olisi "auto".
työmatka on´tasaista muutamaa alikulkua lukuun ottamatta...
haavena olisi jotta se olisi ainakin osittain katettu, ja mahdollisesti jopa 28" renkailla...
ja oikeastaan ongelmat on tullut tuon rungon materiaali ja mahdollisen korin rakenne...
tarkoitus kuiten olisi jotta se olisi kohtuu kevyt...
ja mitä täältä olen lueskellut niin ilmeisesti fiksuin olisi runko johon kate, eli hylätä itsekantava kori samantien...
mutta itse kysymyksiin....
kestääkö 28" rengas nuo sivuttais voimat?
miten olette nuo navat kiinnittänyt etupään ohjain laitteisiin?
miten toteuttaa takaveto molemmille pyörille illman kahta kettinkiä?
jäykkä akseli ei toimi toivotulla tavalla...
niin ja aiheeseen liittyviä visioita saa esittää, aika lailla olen kolunnut tätä foorumia ja saanut sitä kautta paljon visiota. kiitos niistä.