Tuohan menee kilowatin koneella sataa ja on rungoltaan delta mallinen.
Voi, kun meniskin.
Aiemmin on ollut ongelmia etupyörän kanssa. Alamäissä suuremmissa nopeuksissa se on ruvennut väpättämään jostain syystä.
Yksi syy saattoi olla huono ja kiero etukiekko. Olen sen nyt vaihtanut uuteen.
Toinen syy voisi olla vaijeriohjaus, jossa meinaa olla väkiselläkin aina jonkin verran klappia. Auttaisikohan iskunvaimennus?
Takakiekkojen haritus täytyy myös tarkistaa. Mikähän olisi ideaali harituskulma vai tarviiko kulmaa ollenkaan?
Onneksi istuin on vain 30 cm korkeudella.
Kuinkahan paljon tuo tasaperä hidastaa menoa?
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Tuohan menee kilowatin koneella sataa ja on rungoltaan delta mallinen.
Voi, kun meniskin.
Aiemmin on ollut ongelmia etupyörän kanssa. Alamäissä suuremmissa nopeuksissa se on ruvennut väpättämään jostain syystä.
Yksi syy saattoi olla huono ja kiero etukiekko. Olen sen nyt vaihtanut uuteen.
Toinen syy voisi olla vaijeriohjaus, jossa meinaa olla väkiselläkin aina jonkin verran klappia. Auttaisikohan iskunvaimennus?
Takakiekkojen haritus täytyy myös tarkistaa. Mikähän olisi ideaali harituskulma vai tarviiko kulmaa ollenkaan?
Onneksi istuin on vain 30 cm korkeudella.
Kuinkahan paljon tuo tasaperä hidastaa menoa?
Suosittelen kahden sauvan ohjausta, itsellä kevyet kukkakepit, ohjaustangosta (lyhyt kapula) haarukan olkapäihin. Erittäin tarkka ja ongelmaton ohjaus.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Mistä sellaisen saa . Kevyen ja kohtuu hintasen . Olen kysellyt JKL , ei löydy A-tarvikkeliikkeistä .
Joo, samaa minäkin kaipailen. Minulla on aika raskastekoinen Bemarin iskunvaimennin, jota olen käyttänyt ensimmäisissä nojapyörässäni SH1:ssä ja SH2:ssa. ei mahdu millään SH18:aan.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
Meillä täällä Oulussa on tosi hyvä pitkän linjan autotarvikeliike josta tahtoo löytyä ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan. Kumma jos ei keskisuomesta löydy vastaavaa?
Mutta laajentakaa ajatusta, missä kyseisen tyyppistä iskaria käytettäisiin, moottoripyörät, huonekalut, veneet, parvekkeen ovet ym. Kyllä sellainen jostain löytyy. Varmasti. Peräkontin kaasuiskareita vois myös käyttää, mutta joutuu laittaan kaksi, muuten kääntää ohjausta.
On niin hienon näköinen etuosa, että kaipaa toimivaa perää, joten erilaisia perän aerojatkeita voisi kokeilla kahta mittaria käyttäen. Huippunopeus- ja kantomatkatestillä verrattuna nykyiseen muotoon. Eihän tuo nykyversio ihan ihanne ole. On makukysymys, tarvitseeko lisää nopeutta tai kantomatkaa suuremman koon kustannuksella. Mutta kun kysyit
Mistä sellaisen saa . Kevyen ja kohtuu hintasen . Olen kysellyt JKL , ei löydy A-tarvikkeliikkeistä .
Joo, samaa minäkin kaipailen. Minulla on aika raskastekoinen Bemarin iskunvaimennin, jota olen käyttänyt ensimmäisissä nojapyörässäni SH1:ssä ja SH2:ssa. ei mahdu millään SH18:aan.
En edelleenkään ymmärrä, miks pitää ettiä, kallis, painava, vaikeesti asennettava ym. osa (ohjausiskari) ku asian voi hoitaa yksinkertasesti parilla kukkakepillä Mutta eihän sitä voi yksinkertanen puutarhuri kaikkea ymmärtääkään
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
En edelleenkään ymmärrä, miks pitää ettiä, kallis, painava, vaikeesti asennettava ym. osa (ohjausiskari) ku asian voi hoitaa yksinkertasesti parilla kukkakepillä Mutta eihän sitä voi yksinkertanen puutarhuri kaikkea ymmärtääkään
En edelleenkään ymmärrä, miks pitää ettiä, kallis, painava, vaikeesti asennettava ym. osa (ohjausiskari) ku asian voi hoitaa yksinkertasesti parilla kukkakepillä Mutta eihän sitä voi yksinkertanen puutarhuri kaikkea ymmärtääkään
Siks että voi ajaa ilman käsiä
MBB
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.