Vuodenvaihteen ilostukseksi sähköavustus tilttasi.
Kyseessä merkitön 36V harjaton etunapamoottori kaasukahvalla ilman poljinanturia.
Isäni korjasi varalla olleen ohjainboksin ja sitä kokeilin ajossa olevaan settiin. Johdot kiinni ja viimeiseksi akku.
Liitintä kytkiessä antoi kipinää, jonka tekee silloin kun pitkän ajan jälkeen piuhat kytkee. Ilmeisesti jotkut konkat latautuu. Ekat kipinät hätkähdytti sen verran että koitin kytkeä uudestaan ja kipinät tuli taas.
Silloin aattelin että jotain on boksissa vikaa.
Vanha setti kiinni ja virrat päälle. Kaasukahvaan syttyy merkkivalot mutta mitään ei tapahdu kun kahvaa kääntää. Mykkä myös varakahvalla.
Millä jännitteellä 3-vaihemoottorin hall-anturit pelaa? Voisko ne olla saaneet liikaa jännitettä?
Iskä on tulossa mitta/korjauslaitteiden kanssa käymään, mutta tästä nyt alustusta aiheeseen.