Specifications
Dimensions: 185 cm x 90 cm x 136 cm (l x w x h)
Weight: approx. 68 kg including e-drive, accumulator and enclosing
Payload: approx. 130 kg (driver and luggage)
Wheels: 4 wheels 20″ x 2,15″ independant wheel suspension
Pedal drive: driving right rear wheel, 21 derailleur gears
e-drive: hub motor integrated in left rear wheel 500 W (peak 1000W) motor assistance: adjustable factor 2 to 5, in correlation to human power additional motor features: start assistance, reverse gear, regenerative braking
Max. speed: max. 25 km/h or 45 km/h depending on licensing (pedelec or light four-wheeled vehicle class L6e)
Travel average speed: approx. 25 – 35 km/h
Travel distance: approx. 60 (120) km per charge (1 or 2 accumulators)
Solar charging: solar moduel 100 W, delivers range extension for additional 20 to 30 km per day
Accumulator: Li-Ion 48V / 13 AH (26 Ah)
Brakes: 4 hydraulic disc brakes
Lighting: 2 headlights, rear light, brake light, indicator lights
Frame: steel tube frame, powder coated
Enclosing: carbon fibre / PET
Nettisivun kuvien perusteella keveys ei ole ollut ykkösjuttu rungon suunnittelussa...
Tässäkin vehkeessä varmaan perusajatuksena, että sähköllä on helppo liikutella ylimääräiset kilot.
Nettisivun kuvien perusteella keveys ei ole ollut ykkösjuttu rungon suunnittelussa...
Tässäkin vehkeessä varmaan perusajatuksena, että sähköllä on helppo liikutella ylimääräiset kilot.
Kävin lunttaamassa tuolta 1CV-ketjusta, mitä tuli taannoin punnittua omalle raakileelle: viewtopic.php?f=26&t=5481&start=210
Tuolloin pahvikorilla jo vajaat 70 kg, tällä hetkellä varmasti reilusti yli.
Ei ole mukavasti ilman sähköapua liikkuva vekotin...