Re: 4Fat - pullearenkainen nelipyöräinen
Oheisesta vähän mallia, miten e-nelipyörän voimalinjan voi tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=K_I9wuOT5BM
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
https://nojapyorafoorumi.fi/
Oheisesta vähän mallia, miten e-nelipyörän voimalinjan voi tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=K_I9wuOT5BM
Nojaski kirjoitti: ↑24 Helmi 2022, 14:32Oheisesta vähän mallia, miten e-nelipyörän voimalinjan voi tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=K_I9wuOT5BM
Tässä vähän mallia, miten puhun voi kiivetä.
ajarmala kirjoitti:Onhan tuota penkin kopioimista harrastettu Suomessakin...
Joo, muttei kaupallisessa tarkoituksessa, ainakaan vielä... .
Nojaski kirjoitti: ↑24 Helmi 2022, 14:32Oheisesta vähän mallia, miten e-nelipyörän voimalinjan voi tehdä
https://www.youtube.com/watch?v=K_I9wuOT5BM
No jopas oli härpäke, tuolle voisi luovuttaa monimutkaisuus-palkinnon . Ja oli vielä apumoottorin apumoottorikin...
Jousitus on samanlainen kuin tässä?
Tuolle sähköavusteiselle 4WD pyörälle taitaa löytyä hintakin, jos kiinnostaa:
https://www.trikexplor.com/collections ... 311197862
$7,699.00
lisäsin kuvan ja hinnan, ettei tarvitse erikseen avata linkkiä -jori
Tyypillistä kaupallisuutta (huijausta). Ensin esitellään kahdella 500W moottorilla varustettu laite ilman hintaa. Sitten lisätään hinta laitteesta, joka on vain yksimoottorinen (500W) ja muutenkin riisuttu malli.
tm kirjoitti: ↑23 Helmi 2022, 23:43Penkkikin saapui, Puolasta tilasin:
http://www.thorseat.eu/en/store/Seat-Tr ... p139003859Triken lasikuituiseen peruspenkkiin siis päädyin, koko L.
Vaaka kertoi massaksi 1380 grammaa.Ulkomuoto on identtinen 1CV:ssä olevan penkin kanssa, jonka ostin vuosia sitten Optiman verkkokaupasta.
Puolalaiset ovat siis ohittaneet "turhan" tuotekehitysvaiheen ja kopioineet suoraan jonkun olemassa olevan penkin muodon .
Tiedä sitten kenen käsialaa muoto alunperin on...01_paketti.jpg
02_penkki.jpg
03_penkki_taka.jpg
Mulla on ihan samannäköinen Nazcan Comfort- penkki. Modasin siihen leveämmän ja pitemmän yläosan, samaan tyylin kuin tuossa linkissä alaosan eli vanerinpala päälle. Alaosan reunoja leikkelin pyöreämmiksi koska kahnasivat reisiin. Olisi kyllä mukavaa jos näissä jakkaroissa olisi säätöjä. Sellainen one size fit all missä pituus, ristiselän tuki ja niskatuki olisivat säädettäviä. Jonkun pitäisi vain keksiä miten sen toteuttaisi yksinkertaisesti.
Keskiörattaan (ketjupyörän) adapteri ja nopeusmittarin jatkopiuha saapuivat viimein. Nyt tarvisi enää lopettaa "luova tauko" (=laiskottelu) ja jatkaa tätäkin projektia...
Kiinnostava projekti. Mistä tilasit tuon kierrosanturin jatkopiuhan kun olisi tuollaiselle ehkä tarvis ?
Pp kirjoitti:Kiinnostava projekti. Mistä tilasit tuon kierrosanturin jatkopiuhan kun olisi tuollaiselle ehkä tarvis ?
Samasta putiikista kuin keskiömoottorinkin: https://www.pswpower.com/products/elect ... mid-drive-
Ei vaan ollut Saksan varastossa, joten tuli Kiinasta...
Vaihdoin 32-hampaisen ketjupyörän keskiömoottoriin, alkuperäisen 42-hampaisen tilalle.
Hyvin istui paikoilleen. Adapterin spekseissä puhuttiin pienimmillään 34-hampaisesta, mutta eipä tuolla moottoripaketin muotoilussa mitään estettä ollut tuolle pari hammasta pienemmällekään. Olivat kai ajatelleet, ettei kukaan hullu halua noin pientä ratasta käyttää . Kaikilla kun on niin kova kiire, liikenteessäkin...
Tätäkin projektia sain vaihteeksi vähän eteenpäin. Rungon keskiputket: