http://www.recumbent.com.tw/WEB-07/mid.htm
Muistuttaa aika paljon mun Challenge Fujini SL:ää, johon on tehty pieni korotus penkkiin. Varastaneet idean?
Painoa tuossa ei valitettavasti kerrota, mutta hinta arvatenkin melko paljon halvempi kuin Fujin.
http://www.recumbent.com.tw/WEB-07/mid.htm
Muistuttaa aika paljon mun Challenge Fujini SL:ää, johon on tehty pieni korotus penkkiin. Varastaneet idean?
Painoa tuossa ei valitettavasti kerrota, mutta hinta arvatenkin melko paljon halvempi kuin Fujin.
Paljon muistuttaa, mutta mitoitus on mun mielestä aika paljon erilainen. Penkki on ylempänä ja polkimet alempana, näin on saatu ketjulinja suoremmaksi ja paluupuolen ohjaamiseen riittää pelkkä putki. Rungon "emäputki" tekee 90asteen mutkan, kun challengen malleissa on ehkä vähän suorempi? Lisäksi takahaarukan kiinnityskohdasta ihan erilainen.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Geometria on lähempänä tuota: http://www.velokraft.com/-vk2.htm
Mutta pyöräänhän on varastettu ideoita vaikka kuinka monelta valmistajalta: Geometriaa juuri velokraftilta, rungossa sauma etuhaarukan kohdalla, kuten M5ssa; penkki perus Eurooppalainen, monohaarukka ties keltä, samanlainen niskatuki kuin HPVelotechnillä ym...
Olenko sitten konservatiivi, mutta Taiwanilaista pyörää en nyt ensimmäisenä ostaisi...
Halpahan tuo varmasti on...
Obu kirjoitti:Olenko sitten konservatiivi, mutta Taiwanilaista pyörää en nyt ensimmäisenä ostaisi...
Halpahan tuo varmasti on...
Eikös Taiwan ole mailman suurin polkupyörien runkovalmistaja? Komponentit taas tulevat tunnetuilta merkeiltä, vai tulevatko? Voihan ne tietenkin olla piraatti valmisteitakin...
Eiköhän tuo selviä kun ne tadpolet tulee.
Outoa tuossa on yksipuoleisen haarukan käyttö, vaikka tuollaisella istumakorkeudella ei olisi mitään estettä käyttää kaksipuoleista, kun vain hiukan nostaisi polkimia. Vaan eipä tuota lowracerina mainostetakaan.
Lowracerikin löytyy:
http://www.recumbent.com.tw/HTM/lowracer.htm
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Tarkoitin siis, kärjistettynä tottakai, Taiwanissa suunniteltua pyörää. Moni valmistaja teettää pyöränsä siellä, mutta suunnittelu tapahtuu luultavasti Euroopassa tai länsimaissa nyt kuitenkin.
Ja eiköhän Taiwanilaisetkin ole jonkin verran tuotekehitystä tehneet, joten ei nuo nyt varmaan ihan romujakaan ole  
Eron Eurooppalaisten valmistajien pyöriin kuitenkin tulee huomaamaan, ainakin luulisin.
Löytyi linkki jossa kuvia Taiwanilaisten uusimmista kehitelmistä:
http://www.recumbentusa.com/
Ihmetyttää mallien runsaus, ehkä ajattelevat määrän korvaavan laadun? Ehkä olen ennakkoluuloinen, mutta lähes joka mallissa jokin kohta pistää silmään "keskentekoisena"