Tämä päivä onkin kulunut rattoisasti penkin kiinnittämistä miettien. Luottamus on korkealla kun veikkaan että penkki muistuttaa lopulta enempi reikäjuustoa kuin penkkiä. Eli saako reiät oikeisiin kohtiin vai onko lopulta ihan pielessä. Ei oo kovin helppoa yrittää arvoida penkin oikeaa kiinnityskohtaa, ja mahtaako sekin olla lopulta makuasia vai onko sillä penkin kestävyyden kannalta jotain merkitystä missä kohtaa esim. alakiinnike on? Tällä hetkellä yritän arvoida vain sitä ettei penkin etureuna haittaa liikaa jalkojen alas laskemista ja penkin kulman säätöä nostamatta penkin korkeutta runkoputkeen nähden. Sen takia penkin alatuki tulisi melko eteen, n. 13-14cm päähän etureunasta.
Kova on tahto saada tämän päivän tai viimeistään huomisen aikana ajokuntoon että pääsis harjoittelemaan, mutta ei oo helppoa ei, kun ei oo tarvinnu ennen tehdä.

. Ratkaisu vaikuttaa ainakin tähän asti hyvältä.
 . Ratkaisu vaikuttaa ainakin tähän asti hyvältä.
 . Laitettiin siis Duranosta leikattuja ulkokuminpaloja väliin pehmikkeeksi kiinnityspulttireikien kera eli ei niiden pitäisi lähteä irti ja vaimentaa nitinää. Äsken kun säädettiin miehen kanssa yhdessä puomi sopivalle etäisyydelle niin siinä istuessa tuntui menneen oikeaan kohtaan ja penkin koko kallistusskaala on käytössä. Näin alkuun varmaan ajan ihan pystyssä, ehkä sitten tuntuman karttuessa voi kallistaa enempi taaksepäin.
 . Laitettiin siis Duranosta leikattuja ulkokuminpaloja väliin pehmikkeeksi kiinnityspulttireikien kera eli ei niiden pitäisi lähteä irti ja vaimentaa nitinää. Äsken kun säädettiin miehen kanssa yhdessä puomi sopivalle etäisyydelle niin siinä istuessa tuntui menneen oikeaan kohtaan ja penkin koko kallistusskaala on käytössä. Näin alkuun varmaan ajan ihan pystyssä, ehkä sitten tuntuman karttuessa voi kallistaa enempi taaksepäin. . Mut ihan vielä ei pääse, kun vaijerinkuoret on pakko lyhentää ennen ja säätää etuvaihtaja.
 . Mut ihan vielä ei pääse, kun vaijerinkuoret on pakko lyhentää ennen ja säätää etuvaihtaja.

. Mun puhelimella saa jotain suttuisia kuvia mutta niiden siirtäminen koneelle ei käykään ihan nopeasti, eikä mun tyhmä puhelin edes ymmärrä toimia bluetoothin välityksellä vaikka siinä mukamas sellainen toiminto on. Pitäisi varmaan siirtyä nykyaikaan ettei tipahda kokonaan kelkasta. No se siitä puhelimesta ja sen kätevyydestä
 . Mun puhelimella saa jotain suttuisia kuvia mutta niiden siirtäminen koneelle ei käykään ihan nopeasti, eikä mun tyhmä puhelin edes ymmärrä toimia bluetoothin välityksellä vaikka siinä mukamas sellainen toiminto on. Pitäisi varmaan siirtyä nykyaikaan ettei tipahda kokonaan kelkasta. No se siitä puhelimesta ja sen kätevyydestä  

penkin kiinnitysraudan ja ylempien haarukkaputkien välinen liitos on kuin sarana, ei ole ihme jos tuntuu joustavan. Mitä loivempaan kulmaan, eli lähemmäs haarukka putkia penkin laskee sitä tukevampi rakenne.
 penkin kiinnitysraudan ja ylempien haarukkaputkien välinen liitos on kuin sarana, ei ole ihme jos tuntuu joustavan. Mitä loivempaan kulmaan, eli lähemmäs haarukka putkia penkin laskee sitä tukevampi rakenne.