Jousiefektillä tarkoitin että en saanut maguran MT6 jarrupaloja tarpeeksi lähelle levyä, kahvan ollessa lepoasennossa, ja tämä tuntui tapahtuvan aina kuluneiden palojen kanssa. Jossain jarruissa on "hana", jonka voi kääntää kiinni sitten kun on saanut sopivan määrän öljyä tungettua jarruputkeen, se ehkä auttaisi? Simppeleissä jarruissa joutuu vaan ilmaamaan jarrut ohjeen mukaan ja toivomaan että jarru toimii sen jälkeen. Paine-efektistä on haittaa jos yrittää käyttää kahta injektioruiskua putken päissä, ruiskun kitkasta johtuen putkeen jää vähän painetta, ja kun ruuvaa ruiskun irti, letkusta valuu jonkun verran öljyä. Tektroa ilmatessa käytin yläpäässä avointa letkua + keräyspulloa, johon työnsin öljyä alapäästä, sitten yläpuolen letku irti ja öljytulppa kiinni, sitten alaruisku irti ja sieltä tulppa kiinni, näin ei juurikaan valunut öljyä vääriin paikkoihin. Muovisessa jarruletkussa on aika paljon venymää, toimii palkeena...
Magurasta luovuin kun muovinen! öljytulppa hajosi ruuvia kiertäessä. Magurassa on säätöruuvi, josta mainoksen mukaan saa säädettyä palojen asentoa, mutta käytännössä säätövara oli niin pieni ettei sillä ollut juurikaan vaikutusta mihinkään. Jos joku haluaa rakennella, saa minulta ilmaisen "hienon" MT6 jarrun, se on muuten ehjä mutta muoviruuvin puolikkaan joutuu kiertämään irti ja varaosa on kai 10 e + postikulut saksasta.