Joo ilman muuta kannattaa olla lisävaloa taakse. Asiassahan on hieman mielipide-eroja että pitääkö valon palaa tasaisesti vai saako villkua. Aika selvää kaiketi on, että vilkkuva valo kuitenkin on helpommin havaittava.
Itselläni on pitkään ollut kinnerin perässä Lupine Rotlicht takavalo, joka on mielestäni erinomainen. Tällä erää näyttäisi olevan vain yksi versio kaupan https://www.lupine-shop.com/en/Rotlicht ... nal/i799cb Tuon aiempaa versiota käytin vuosia, kunnes onnistuin sen hukkaamaan, taisi pudota kassista sählyreeneissä muistaakseni eikä jälkeenpäin etsiessä löytynyt. Tilalle ostin Rotlicht Max valon, joka on muuten samanlainen, mutta siinä on isompi akku. Nyt vain ei tuota Max versiota näytä olevan valikoimassa. Lisäksi aiemmin oli myös Saksan markkinoille tehty malli, jossa ei vilkku vaihtoehtoja ollut ollenkaan, kun ovat siellä ilmeisesti kiellettyjä, mutta eipä nyt sitäkään versiota näytä olevan myynnissä, mistä lie kyse.
Eihän tuo halpa ole, mutta on hyvä. Lamppua saa ohjelmoitua mieleisekseen, valotehoa saa muutettua ja siinä ole erilaisia vilkku toimintoja, joita voi halutessaan käyttää. Itse olen suosinut sellaista toimintoa, jossa valo palaa muuten tasaisesti, mutta välkähtää kirkkaammin noin sekunnin välein. Ei siis ole mikään strobo, mutta kuvittelen välähdyksen herättävän takaa tulevia kännykän katselijoita. Lisäksi siinä on kiihtyvyysanturilla toimiva jarruvalo, sekä muistaakseni auton valoihin reagoiva valoanturi, joka saa valon välkkymään auton lähestyessä. Kaikki saa ohjelmoitua itse käyttöön tai pois käytöstä oman maun mukaan. Lisäksi uuden akun voi lamppuun tarvittaessa ostaa Lupinelta kohtuu hinnalla, jos vanha meinaa hiipua.
Olen tuon Lupinen lampun kiinnittänyt kinneriin siten, että olen ruuvannut sen takana olevan satulatolpan kiinnityspannan irti, ja liimannut taakse tällaisen normaalia järeämmän tarranauhan : https://www.motonet.fi/tuote/scotchtm-e ... t=75-01131 ja vastaavasti sitten pyörän perään pätkän samaa tavaraa, hyvin on kyydissä pysynyt kymmeniä tuhansia kilometrejä.