OzQu kirjoitti:Olisko innokkaita lähtijöitä lähiaikoina Ylöjärvelle Veittijärvelle?
Ensi tiistai vois olla sopiva mulle ja anionille. Onko sauna tuolloin lämpimänä?
OzQu kirjoitti:Olisko innokkaita lähtijöitä lähiaikoina Ylöjärvelle Veittijärvelle?
Ensi tiistai vois olla sopiva mulle ja anionille. Onko sauna tuolloin lämpimänä?
Jos luen https://www.ylojarvenavantouimarit.fi/#aukioloajat oikein niin 16-21 auki tiistaina.
Luulen että mullekin onnistuu tiistai, yksi palaveri pitää jättää vaan väliin töistä.
OzQu
Tiistai käy kyllä.
Pitkästä aikaa tuulettuun ulos
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Vaikka itse kyselinkin, niin vaikuttaa siltä että mä en pääse tänään. Mutta huomenna onnistuisi. Sääkin saattaisi olla marginaalisesti parempi
Miltä kuulostaa?
OzQu
Mulle ja tm:lle onnistuu tämän päivän jälkeen seuraavan kerran ehkä sunnuntai 10.8. Me tätä iltaa jo odoteltiin jo niin kovasti, että mennään jokatapauksessa saunomaan ja pulikoimaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
.
Atomin vastaanottaessa tai luovuttaessa elektroneja atomista tulee ioni. Elektroneja luovuttaneesta atomista tulee positiivisesti varautunut ioni, kationi. Elektroneja vastaanottaneesta atomista tulee negatiivisesti varautunut ioni, anioni.
Ai että. Pitää vielä yrittää vähä kikkailla josko onnistuisi, mutta työt ja vaimon syntymäpäivä vähä pienentää mahdollisuuksia tältä päivältä
OzQu
”Rakas vaimo, olisin tänään pahantuulinen syystä x, tässä sinulle ruusukimppu hyvän syntymäpäiväntoivotukseksi ja minä pysyn illan poissa kotoa ettei paha tuuleni pilaisi sinun syntymäpäivän iltaa.”
Ai kauhea, onneksi minä en ole kenenkään aviomies, olisin ihan hirveä.
.
Atomin vastaanottaessa tai luovuttaessa elektroneja atomista tulee ioni. Elektroneja luovuttaneesta atomista tulee positiivisesti varautunut ioni, kationi. Elektroneja vastaanottaneesta atomista tulee negatiivisesti varautunut ioni, anioni.
Se on vaan yksi päivä muiden joukossa - ainakin meidän taloudessa. Samoin kuin esim. hääpäivä. Useamman kerran ollaan oltu jossain ihan muualla kuin samassa paikassa samaan aikaan. Vietetty sitten myöhemmin (tai aikaisemmin), jos on koettu tarpeelliseksi. Tärkeämpää, että useimmat päivät elämässä olisivat positiivisia kokemuksia. Ehkä vähän surullista, että maailma tarvitsee kaleteriin merkittyjä päiviä jonkun tietyn tärkeänkin asian muistamiseen.
Edit: Oma syntymäpäivä tuskin koskaan osuu esim. viikonlopulle, joten aika harvoin sitä on vietetty juuri ko. päivänä. Paitsi työkavereiden kanssa, koska arkipäivä melkein aina.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Kiitoksia kutsusta OzQu, löylyt oli erinomaiset, makkaraa sai grillata ja ranta oli loistava. Otetaan tämä jatkossakin ohjelmaan!
.