Uusia tuulia 2026

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Henriko
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Maalis 2023, 23:14

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja Henriko »

Moi kaikki,
Vietettiin erittäin kiva Juhannus, ajettiin Kampista Laajasaloon Villa Salmelaan, ja takaisin. Itse ajoin n. 56 km (mittarilukemat).
Osallistujia oli paljon.
Ymmärsin että täältä osallistui yksi, hienoa että uusia saadaan mukaan.
Se "sinkku" on lähinnä viitoitus tai suositus, ja kohderyhmä periaatteessa, mutta kyllä muutkin ovat tervetulleita.
Muistettakoon että tapahtuma oli ulkopuolinen, ei täältä.
Toivottavasti kaikilla oli kiva Juhannus :)

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2802
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Härski kirjoitti: 21 Kesä 2026, 13:11

Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. :mrgreen:

Tarkoittaako kyseinen ilmaisu sinkkua joka on eheytetty/erehdytetty parisuhteeseen?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 - Helander maastoproto 1 - Kiertopalkinto Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
Henriko
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Maalis 2023, 23:14

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja Henriko »

tavasti kirjoitti: 22 Kesä 2026, 08:16
Härski kirjoitti: 21 Kesä 2026, 13:11

Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. :mrgreen:

Tarkoittaako kyseinen ilmaisu sinkkua joka on eheytetty/erehdytetty parisuhteeseen?

Huomasitko että vastasin jo tähän?
Minun puolestani tämä keskustelu on ohi, ei jaksa enää tällaista aivan järjetöntä vatkata, sen sijaan puhutaan pyöräilystä, sen edistämisestä Suomessa ja nimenomaan nojapyörätapahtumien järjestämistä, kiitos.
Kunhan esitin mahdollisuuden osallistua omaan ulkopuoliseen tapahtumaan.
Fixed singles oli hyvä :D

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2802
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Henriko kirjoitti: 22 Kesä 2026, 13:26
tavasti kirjoitti: 22 Kesä 2026, 08:16
Härski kirjoitti: 21 Kesä 2026, 13:11

Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. :mrgreen:

Tarkoittaako kyseinen ilmaisu sinkkua joka on eheytetty/erehdytetty parisuhteeseen?

Huomasitko että vastasin jo tähän?

En kyllä huomannut että vastasit tähän, kirjoitit jotain muuta. Itselle ilmaisu ei sano mitään joten kysyin mitäs sillä tarkoitetaan, ihan noin sivistyäkseni.

Itse ajelin nojakilla juhannuksena Alastaron moottoriradalla.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 - Helander maastoproto 1 - Kiertopalkinto Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6034
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja janx »

tavasti kirjoitti: 22 Kesä 2026, 08:16
Härski kirjoitti: 21 Kesä 2026, 13:11

Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. :mrgreen:

Tarkoittaako kyseinen ilmaisu sinkkua joka on eheytetty/erehdytetty parisuhteeseen?

Taisi joku vain irvailla. Fixed single tarkoittaa fixipolkupyörää.

Juu, sopii hyvin keskittyä pyöräilyn edistämiseen.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

Avatar
Henriko
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Maalis 2023, 23:14

Re: Uusia tuulia 2026

Viesti Kirjoittaja Henriko »

janx kirjoitti: 22 Kesä 2026, 17:45
tavasti kirjoitti: 22 Kesä 2026, 08:16
Härski kirjoitti: 21 Kesä 2026, 13:11

Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. :mrgreen:

Tarkoittaako kyseinen ilmaisu sinkkua joka on eheytetty/erehdytetty parisuhteeseen?

Taisi joku vain irvailla. Fixed single tarkoittaa fixipolkupyörää.

Juu, sopii hyvin keskittyä pyöräilyn edistämiseen.

Hyvää huumorintajua oli :lol:

Vastaa Viestiin